Къде да открием най-свежите плодове и зеленчуци?

Верига хипермаркети предлага възможно най-пресните продукти за своите клиенти

01.04.2015г. / 12 28ч.
Илияна Николова
Снимка: Thinkstock

Снимка: Thinkstock

На специално събитие германската верига хипермаркети Lidl запозна широката общественост с модерния си високотехнологично оборудван логистичен център в село Равно поле.

Целта на събитието бе да се подчертае качеството и свежестта на пресните плодове и зеленчуци, с които се зареждат магазините от веригата.

Тези две продуктови категории се зареждат ежедневно, за да достигне максимално свежа продукция до клиента, стана ясно от представянето на кампанията „Мениджър Свежест“, стартирала в края на януари 2015 година.

Във всеки магазин има човек, специално отговарящ само и единствено за проверката на свежестта на плодовете и зеленчуците през целия ден.

При разходката ни в логистичния склад на търговската верига се уверихме в модерното и специализирано оборудване, снабдено с хладилни помещения с регулируеми температура и влажност, които поддържат продуктите максимално пресни в зависимост от спецификите им.

От управата на веригата подчертаха, че през последната година асортиментът в отделните групи свежи продукти се е увеличил до 3 пъти.

„Към този момент, например, предлагаме на клиентите си до 6-7 вида домати – от превъзходно вкусните традиционни български розови домати, през все по-популярните чери домати или типичните за консервиране Рома до сортове като Кумато или цветни чери домати.“, сподели г-жа Милена Драгийска-Денчева, управител на веригата в България.

Българският клиент търси разнообразието, но винаги с претенция за отлично качество – и при традиционните продукти за българина, и при екзотичните плодове. А в нашата верига не правим компромис с отличното качество на много добра цена.“, допълни още тя.

В логистичния център бе направена практическа демонстрация на приемането на стока от първо качество. При пристигането си продуктите се проверяват на три етапа:

1) вид, размер и свежест;
2) вкусови качества;
3) проби за лабораторни анализи;

Основно правило на компанията е ежедневна поръчка от всеки магазин на плодове и зеленчуци и ежедневни доставки с една-единствена цел – прясно откъснатите салати и други малотрайни стоки (като пресен лук и чесън, рукола, зеленолистни зеленчуци) да достигнат най-късно на следващия ден във всеки магазин на веригата в България.

На въпроса ни дали магазините от веригата са снабдени с необходимото оборудване за свежо съхранение, от управата обясниха, че не само е налице специална хладилна и климатична инсталация, но се упражнява и строг контрол върху ежедневните поръчки на пресни стоки с цел минималното й задържане в магазина.

Ценен за потребителите на свежи плодове и зеленчуци е фактът, че в магазините се предлагат до 50% български продукти през топлия сезон. Веригата си партнира с множество български производители, които посрещат изискванията за качество и обем.

Коментирай