Михаела Филева и Тереза Маринова – част от „Детска игриада“ 2018

Кои други популярни личности ще се включат в детското забавление

22.05.2018г. / 11 29ч.
Михаела Лазарова
Михаела Филева и Тереза Маринова – част от „Детска игриада“ 2018

За четвърта поредна година „Детска игриада“ 2018 ще даде възможност на деца и техните родители да спортуват и да се забавляват заедно в парк „Заимов“ – на 10 юни от 9 часа. Спортният празник ще се проведе под надслов „Сподели радостта от спорта със своето дете“.

Тази година зад социалната кауза на Investor Media Group застават известни български личности, сред които Тереза Маринова, Матей Казийски, братя Братоеви, както и популярните изпълнители Михаела Филева и Искрата.

По време на спортния ден всички деца на възраст между 5 и 12 години, заедно с техните родители, близки и приятели, ще имат възможност да участват в разнообразни спортни забавления. Те могат да се състезават в различни дисциплини, сред които велокрос, 50 метра бягане и щафетни игри, а в състезанията по бадминтон и щафетно бягане децата могат да участват заедно със своите родители. А най-добрите ще получат забавни подаръци и атрактивни награди.

„Детска игриада“ 2018 е подготвила изненада и за най-малките участници в спортния ден. Всички деца до 5-годишна възраст ще могат да рисуват с тебешири и моливи на специална „Детска алея“, както и да се включат в различни игри с аниматори.

Спортният празник на Investor Media Group ще помогне на децата и техните родители да изберат най-подходящия за тях спорт, като станат част от интересни спортни занимания. Малчуганите ще могат да се включат в професионални демонстрации по карате киокушин и айкидо, да изпробват уменията си по тенис на маса, хокей и фехтовка, както и да научат основните елементи на волейбола. В края на спортния ден ще се проведе и открит урок по танци.

Всички желаещи могат да се регистрират безплатно на www.igriada.bg и да получат номера си за участие на място.

„Детска игриада“ 2018 е част от социалната мисия на Investor Media Group да насърчава родители и деца да изграждат и развиват здравословни спортни навици, като прекарват повече време в спорт и игри заедно.

Кампанията е създадена, за да стимулира повече родители и деца да изберат своя любим спорт, като изпробват различни дисциплини и участват в разнообразни състезания, или пък наблюдават любопитни демонстрации. Участниците получават и полезни консултации от треньори и спортисти за това кой спорт е най-подходящ за тях.

Събитието се организира с подкрепата на Мtel, част от А1, Allterco, Robotics, бензиностанции ЕКО, Софийска вода, Select Asset Management и Florina, в партньорство със Столична община, Българска федерация по лека атлетика, спортен клуб „Приорити спорт“, Бадминтон зала „Европа“, Хокей клуб НСА, Спортен клуб „Айки Будо“, Клуб тенис на маса НСА, Клуб по фехтовка „Младост“ и Карате Клуб "Бушидо".

Медийни партньори на събитието са телевизия Bulgaria ON AIR, Dnes.bg, Az-jenata.bg, tialoto.bg, радио N-Joy и New Level Channel.

Коментирай