Все по-често сериозните връзки започват от едно случайно „здравей“ в социалните мрежи. В реална среда хората се „намират“ на работа или се запознават през общ познат. Това сочат данните от тазгодишната кампания „Просто кажи „Да“ на „Пещерска“ ракия.
За трета поредна година популярната марка алкохолна напитка, организира конкурс за младоженци и подкрепи финансово мечтите на три семейства да се оженят. За целта всички двойки, които планират сватба тази година можеха да изпратят своята история как са се запознали и как си представят тържеството.
Най-интересните и затрогващи кандидатури спечелиха по 5000 лв за сватбения купон, видео и фотозаснемане и безплатни напитки от „Пещерска“. Интересът към конкурса продължава да расте, а третата година на кампанията е и най-силната досега, сочат данните на организаторите. Достигнатите онлайн потребители са 1 милион, а регистрираните младоженци – 691 двойки. При предните две издания бяха събрани общо 1223 истории.
Друга интересна тенденция, която отчитат организаторите на „Просто кажи „Да“ е, че противно на масовото схващане, че рядко дългите връзки се увенчават с брак, все повече са двойките, които искат да се оженят дори след 5, 10 или 15 години; такива с едно, две и три деца. Много са историите на влюбени още от ученическите или студентските години, сочат още данните на „Пещерска“.
„Всяка година историите, които получаваме ни вдъхновяват, че мечтата за семейство и брак, не е някаква отживелица, независимо в каква форма се случва тържеството и с колко гости. Традиционните ценности на уважение, доверие и споделяне на хубавите моменти с най-близките продължават да са на мода“, коментираха от компанията-производител на “ Пещерска“ VP Brands International.
Тази година победителите в „Просто кажи „Да“ са Десислава и Станислав Димитрови, Маргарет и Никола Чонгарови, Виктория и Николай Вангелови. За семейство Димитрови приказката започва през 2004 г., когато са едва 16-годишни. Още тогава идва и предложението „искаш ли някой ден да се оженим“.
Днес, 15 години по-късно и две деца, те сбъднаха тази своя мечта. За семейство Вангелови предложението е много сладко – пръстенът е скрит в играчката на шоколадово яйце. За Маргарет и Никола Чонгарови сватбата идва след 8 години връзка и предложение на летище, а самият купон е щур и нестандартен като самите младоженци.