12 български семейства от цялата страна стават посланици на Lidl

„Верига от любими продукти на нашето семейство“ е най-новата кампания на компанията, в която семействата споделят любимите си продукти и моменти заедно

26.03.2020г. / 13 15ч.
Мария Дуковска
Снимка: LIDL

Снимка: LIDL

Кампанията „Верига от любими продукти на нашето семейство“ ще представи 12 български семейства от различни краища на България, в 12 кратки блиц интервюта. В тях посланиците ще споделят кои са любимите им продукти от асортимента на Lidl и как те се вписват в тяхната представа за пълноценен живот с близките.

Първите, които разкриват какво най-често ги води в Lidl са семейство Климентови от Видин. Те са голяма и пъстра фамилия с две деца – на 9 г и на 4 г., и три домашни любимци – куче, котка и царевичен смок. Поддържат и ветеринарна клиника в града. Определят се за щури. Ежедневието им преминава на бързи обороти, но успяват да останат сплотени.

Цялото семейство са любители на топлия хляб и са твърдо убедени, че когато се консумира с мярка и се съчетае с физическа активност, хлябът е полезен, допринася за балансираното хранене и е „важна съставна част от IQ-то на Климентови“, както обичат да се шегуват помежду си. Фаворитите на семейството от Фурната на Lidl са зеленчуковия и ръжения хляб, следвани неотлъчно от хлебчето с гауда. Определено за Климентови хлябът в Lidl е любимият им продукт, защото е полезен, със страхотна коричка и най-важното – вкусен и на следващия ден

Lidl предлага на своите клиенти голямо разнообразие от вкусен и висококачествен хляб, приготвен по чисти рецепти, без добавяне на консерванти и изкуствени оцветители и с намалено съдържание на сол. За да получи точна обратна връзка от клиентите, Лидл в партньорство с международната социологическа агенция IPSOS продължи да провежда вкусови тестове на сляпо като за периода от 7 януари до 25 януари бяха тествани 26 продукта от Фурната на Lidl.

Резултатите от проучването потвърдиха безапелационно качеството на хляба в Lidl. Данните посочват, че 94% одобряват вкуса на тествания от тях продукт, 90% потвърждават качеството, а 90,3% биха препоръчали тествания продукт на свой близък. А междувременно, от Lidl напомнят, че хлябът е най-вкусен, когато е споделен със семейството у дома.

Повече информация за кампанията „Верига от любими продукти на нашето семейство“, може да следите тук: https://www.lidl.bg/veriga-ot-lyubimi-produkti-na-nasheto-semejstvo.

Коментирай