Снимка: Kaufland България
Kaufland България стартира нова потребителска програма за своите клиенти под името „Зооландия“. Кампанията е насочена към деца от различни възрасти, като чрез нея търговската верига си поставя за цел да обогати детските знания и любопитство към видовете диви животни, като същевременно популяризира световното биоразнообразие и насърчи опазването на животинските видове, застрашени от изчезване.
В периода от 14 септември до 8 ноември 2020 година клиентите на Kaufland България имат възможност да съберат образователен пъзел с илюстрации на 60 животински видове, обитаващи земното кълбо. За всеки 25 лв. покупки клиентите на търговската верига получават пакетче с две пъзел части и стикер. Чрез пъзел колекционирането децата имат възможност да развиват фината си моторика, наблюдателност и съобразителност, както и да научат кои континенти обитават различните животни.
Образователните елементи в програмата се обогатяват от безплатното мобилно приложение с добавена реалност (AR), благодарение на което всички животни оживяват при сканиране. Пъзелът е специално нарисуван за Kaufland България и се отличава с изключително високо качество. Пъзел частите и техните опаковки са създадени с мисъл за природата – те са изработени от хартия, сертифицирана по стандарта FSC*, с което Kaufland за пореден път демонстрира своето отговорно отношение към опазването на околната среда.
В рамките на кампанията „Зооландия“ Kaufland България ще предложи и редица допълнителни възможности семействата да се забавляват и да учат заедно. Сред тях е стартов пакет от две настолни игри „Зооландия“, подходящи за деца от различни възрасти, както и уеб страница с допълнителни игри. Любопитни факти за всички 60 животни, тяхното местообитание, хранителни навици, начин на живот, както и кои животни са застрашени от изчезване и какви са основните заплахи за тях, са налични в безплатното мобилно приложение.
Наред с опазването на животните и обогатяването на детските познания за животинските видове, чрез комуникационната кампания на „Зооландия“ Kaufland България си поставя още една цел – да насърчи децата към повече движение в тяхното ежедневие. Търговската верига постига това чрез забавно рекламно видео, в което чрез свой собствен танц и слогана „Ти си на ред“ животните предизвикват децата да танцуват. На уебсайта на Kaufland България са налични 4 хореографии на различни животни, придружени от забавни обучителни видеа, така че децата да имат възможност лесно да усвоят движенията в танците. Както хореографиите, така и музиката, са създадени специално за кампанията.
Чрез „Зооландия“ Kaufland България за пореден път демонстрира своята основна цел – да бъде верен партньор на българското семейство, като му предлага разнообразни и устойчиви продукти и програми, които улесняват родителите в отглеждането на техните деца. Наред с всички образователни материали на „Зооландия“, в периода на кампанията потребителите могат да открият подходящи за старта на новата учебна година продукти. Сред тях са канцеларски материали, раничка, кутия за храна, бутилки за вода и други. Пълният асортимент на кампанията „Зооландия“ е наличен във всички обекти на Kaufland България на територията на страната.
Повече за „Зооландия“ можете да намерите на https://www.kaufland.bg/igri-promocii/zoolandia.html.
* Стандарт FSC: В асортимента на Kaufland ще откриете огромен избор от собствени марка продукти, сертифицирани спрямо строгите изисквания на Forest Stewardship Councils, сред които салфетки, тоалетна хартия и носни кърпички, както и въглища за скара. При покупката на продукти, сертифицирани от FSC, Вие изисквате устойчиво стопанисване на горите по целия свят.
За Kaufland
Кауфланд България ЕООД енд Ко КД е на българския пазар от 2006 година. Веригата има 60 хипермаркета в 34 града в страната. Повече информация можете да откриете на www.kaufland.bg