Българка ще участва в рекламните “Оскари” в САЩ

08.05.2008г. / 13 02ч.
Аз жената
Българка ще участва в рекламните “Оскари” в САЩ

В тазгодишното 49то издание на световно известния фестивал за интерактивна реклама и дизайн Clio Awards, който ще се проведе от 14 до 17 май 2008 г. в South Beach, Маями, Флорида и по мащабите си в рекламния бизнес съответства на филмовите награди “Оскар”, ще участва шефката на рекламна агенция “График Дизайн Студио”

Журито на тазгодишното издание на Clio Awards е съставено от професионалисти, чиято работа е символ на индивидуалното, оригиналното и различното. Сред тях са креативния директор на Saatchi & Saatchi (New York) – Icaro Doria, както и креативния директор на Google – Robert Wong (New York). Посещаван от водещи лидери в рекламния бизнес, фестивалът предлага 4 дни в в Gansevoort South Hotel в South Beach, през които ще могат да се видят най-добрите креативни решения, както и най-талантливите в рекламната индустрия. Рекламната агенция на Мария Маслева – “График Дизайн Студио” кандидатства за една от престижните Clio статуетки в раздела “Дизайн на опаковка” с дизайна на вино Ширто, произведено от Дион Винари.

Мария Маслева работи в областта на рекламата от 12 г. Завършила е Националната Художествена Академия. Работи като рекламен сътрудник на “Атлантически клуб в България” за периода 1994-1996. Арт директор в “Тектон Интермедиа” 1997-1999, завежда отдел “Реклама” в “Джи Ви Ел – България Холдинг”, където създава корпоративния имидж на фирмите “Жокер медиа”, “Даунтаун”, хляб “Бонус” и др. Работила е за популяризирането на руската култура в България – конкретно за гастролите на Болшой театр, Йосиф Кобзон, Алла Пугачова, Никита Михалков и др. и за редица БГ изпълнители като група Каффе, група Сленг, Графа и др. През 2005 г. Мария прави самостоятелна рекламна агенция “График Дизайн Студио”, където към днешна дата ръководи екип от множество квалифицирани специалисти в областта на дизайна и рекламата. Носител е на 4 награди от изложението “Реклама Експо – 2006 и 2007” за дизайн. Сред клиентите на агенцията са Yamaha Music Europe, Apace Music, MM TV, M Tel Bech Masters, I P Bulgaria, Хляб Бонус, Даунтаун, Дион Винари, Зип Травел – България и др.

Когато човек чуе тази внушителна биографична справка, може да се изкуши да си представи някоя 40-50 годишна дама, а Мария е на около 30, носи стилни дрехи, усмихва се много и обича да се забавлява. Това обаче не пречи на усета й за бизнес и реклама, доказателство за което е факта, че е единственият български рекламен шеф, който заминава за рекламните “Оскари” в САЩ.

Конкуренцията не търпи скромност

Коментирай