Обръщаме се към ръководството на Avon :
Господа, не смятате ли, че постъпвайки по този начин с хората, благодарение на които Вие печелите и не само финансово, но и около кампанията – доверие, в един момент всичко това няма да го има.
При нас вече доверието го няма след като сме вярвали в кампанията – че тя е за доброто за здравето на жените, а не само на дистрибутори, директори и Сие. Едва ли вярвате, че само те имат гърди, които имат нужда от преглед, а останалите са трета ръка. Ами нали именно останалите правят така, че подобна кампания да има успех. Като чета целите на кампанията в сайта " да помогнем за повишаване на здравната култура на българските жени за превенция на рака на гърдата" смешно е, господа !
Просто смешно и накрая трагично, защото след като подобно на нас, жени разберат, че всъщност апаратурата е само за дистрибуторите, ще се смеят, а после сигурно плачат, защото и те така като нас са вярвали.
Е, ние не плачем, но пък сме безкрайно разочаровани ! А може би не трябваше да е така, просто ако ни бяха дали възможност вашите служители да се почувстваме като част от кампанията. Защо ли знаем, че когато дойде момент за поредната презентация на вашата брошура и поръчки ще продължават да ни уговарят и убеждават, за частта на онези средства, които отиват за благото, за здравето и профилактиката.
Когато е моментът за поръчките вашите дистрибутори ни познават, а когато е за преглед, за който и ти си допринесъл – не става.
Саша Кирилова, Надя Стоева, Пепа Дамянова, Стоилка Кръстева