DrWitt, перфектният спътник на младия градски човек, вече е на българския пазар

Обогатената с витамини и минерали негазирана напитка е с модерна визия и се предлага в три вкуса

18.03.2021г. / 11 15ч.
Аз жената
DrWitt, перфектният спътник на младия градски човек, вече е на българския пазар

Популярната в Европа негазирана напитка, обогатена с витамини и минерали – DrWitt, официално стъпи на българския пазар. Тя е перфектният спътник в ежедневието на динамичния градски човек и се предлага в атрактивна бутилка от 750 мл и три вкуса: DrWitt Relax (касис, черна боровинка и хибискус); DrWitt Antiox (нар и асаи) и DrWitt Fit (манго, лимон и зелен чай).

Негазираните напитки, обогатени с витамини, са предпочитаният спътник в забързаното ежедневие на хората в активна възраст, които тренират редовно в свободното си време и държат на здравословния начин на живот и балансираното хранене. Този вид напитки са неразделна част от деня на модерните хора, желаещи да надградят ритуала си за хидратация с допълнителна доза витамини и минерали, както и да опитат нещо ново и вдъхновяващо. Те имат нужда от лесен прием на ежедневната доза витамини, необходима на тялото да функционира оптимално, както и от напитка със сладък вкус и ниски калорийни нива. За тях ежедневната консумация на вода, обогатена с витамини, е най-логичният избор.

„Младите и активни градски хора четат внимателно етикетите и се интересуват от качеството и състава на продуктите, които консумират ежедневно. Щастливи сме, че вече можем да им представим DrWitt – бранд, който отговаря на техния лайфстайл и изисквания, включително и с модерната визия на бутилката си от 750 мл и конкурентната си цена“, заяви Савина Паликарева, Маркетинг мениджър на „Тимбарк България“.

Напитките с марка DrWitt включват в състава си минерална вода от извора Апента в Унгария и са с приятен, освежаващ вкус, а освен това грабват окото с енергизиращите си цветове и различни комбинации от витамини и минерали. DrWitt може да бъде намерен както в познатите вериги супермаркети в големите градове, така и в по-малките търговски обекти в цялата страна. Продуктът е най-новото попълнение в портфолиото на „Тимбарк България“, част от Maspex Wadowice Group – една от най-големите компании в сектора на хранително-вкусовата промишленост в Централна и Източна Европа.

За DrWitt

DrWitt е международен бранд негазирана, безалкохолна напитка, обогатена с витамини и минерали, който е на българския пазар от началото на 2021 г. Благодарение на специалната си формула, продуктът ефективно хидратира, утолява жаждата и доставя на организма нужните витамини и минерали.На българския пазар продуктът се предлага в бутилка от 750 мл и с три вкуса: DrWitt Relax (касис, черна боровинка и хибискус); DrWitt Antiox (нар и асаи) и DrWitt Fit (манго, лимон и зелен чай). Допълнителна информация за DrWitt можете да научите от официалния уебсайт за България: www.drwitt.bg.

 

Коментирай