"Дайте на една жена най-добрия продукт, който можете да създадете, представете й го в перфектен изискан флакон с безукорен вкус, на една разумна цена, и това ще бъде раждането на бизнес, който светът никога не е виждал."
Франсоа Коти
С тези думи Франсоа Коти е запазил мястото си в историята като един от най-успелите в света създатели на парфюми и козметика, както и на един от най-известните в света пионери в сферата на маркетинга на 20 век. Неговите думи и завет имат особена сила днес, когато компанията, която той е основал, празнува своята 100 годишнина.
Франсоа Коти си представял свят, в който неговите продукти възхвалят красотата. Започвайки с La Rose Jacqueminot през 1904 г., той лансира изискани парфюми, които били достъпни и желани, както от висшето общество, така и от обикновените жени. Неговите парфюми наелектризират индустрията и през 1917 г. Coty постига най-високото си постижение с Chypre, аромат, обявен за шедьовър, който дава името си на цяло семейство парфюми. Козметичните му продукти били буквално разграбвани от рафтовете: в САЩ през 1914 г. се продавали по 30 000 опаковки на ден от пудрата на Coty!
Духът на предприемача продължава да живее и днес: “Започвайки преди 100 години, Франсоа Коти построява своя бизнес с нюх, визия и с известен риск, за да създаде компания, която изпълнява мечтите и стремежите на клиентите, “ каза Бернд Бииц, изпълнителен директор на Coty Inc. “Днес нашите продукти улавят есенцията на начина на живот на клиентите, независимо дали това ще е музика, мода или спорт. Ние вярваме в свободата на мъжете и жените да дадат свое определение на красотата и да създават своя естетика. Този водещ принцип, останал непроменен през тези 100 години, ще продължи да ни води и занапред.”
Компанията, която носи името на Coty, продължава да променя коренно способността на мъжа и жената да излъчват увереност и красота. От парфюмите и червилата, които въплъщават “чистия блясък” на 30те, до продуктите за грижа за кожата, създадени за кралски особи. Свежият, чист сексапил на Glow от JLO. Свежестта и мъжествеността на Davidoff Cool Water; магнетизмът на Echo Davidoff. Леките цветни нотки в парфюмите Celine Dion. Атлетизмът, енергията и жизнеността на adidas. Следваща последните модни тенденции козметиката Rimmel с неподражаемия си стил и новаторската си спирала с гребен апликатор е избрала за свое лице най-типичната лондончанка Кейт Мос. Всичките тези марки заедно предлагат на мъжете и жените продукти, които отговарят на техния стил на живот и стремежи.
Марката Lancaster на Coty обединява блясъка и елегантността на Монако с научните разработки в продуктите за грижа за кожата като Suractif. Една изключителна козметична линия, която доближава жените по-близо до мечтата им да заличат следите на времето.
Висококачествените и революционни продукти на Lancaster Group, съчетани със свежестта на Coty Beauty, са основата за огромния подем на Coty. Сега собственост на компанията са световно известни марки като Jennifer Lopez, Jil Sander, Davidoff, adidas, Rimmel, Celine Dion и много други