Не се оставяйте на рутината, преоткрийте себе си!

Новият двоен аромат New Yorker Style up е силен, секси и свеж

01.07.2013г. / 16 55ч.
Мария Дуковска
Снимка: Sxc.hu

Снимка: Sxc.hu

С повече от 960 клона в 37 държави, New Yorker е една от най-големите и успешни международни модни компании, която продължава да се радва на постоянен ръст. Марката предлага на своите клиенти градска мода и последни актуални тенденции. Гамата, която обхваща няколко различни собствени линии Fishbone, Fishbone Sister, Amisu, Smog, Censored и Accessoires, е насочена към аудитория, която се интересува от последните тенденции, към хора с младежки дух от всички възрасти. Колекциите се изготвят съгласно сезона и винаги се съобразяват с последните модни новости. Международните активности на компанията показват, че New Yorker винаги е в крак с най-новите тенденции.

От 2012 г. Maurer & Wirtz допринася към развитието на успешната история на New Yorker с марката за аромати New Yorker Fragrances. Двойните парфюми New Yorker за мъже и за жени излъчват истински блясък, добавяйки необходимото количество свежест към всеки тоалет. През 2013 Maurer & Wirtz лансира втората двойка аромати – New Yorker STYLE UP.

New Yorker Style up: Приготви се – облечи се!

Модните последователи обичат всеки ден да са с нов, вълнуващ облик. От спортен до секси или елегантен стил – с правилното облекло и съответните аксесоари, те се преобразяват, за да са в тон всеки миг. Те очароват с привлекателни, стилни съчетания, които показват тяхната креативност – скуката е непознато понятие... въображението и вдъхновението управляват!

Плодов и свеж, секси и силен: ароматите

New Yorker Style up за жени е секси аромат, който въвежда със силни нотки от плодова комбинация между зелена ябълка, касис и диви ягоди. Букет от летни цветя в сърцевината, допълнен от сладък грах, фрезия и божур. Базата избледнява в пищна, съблазнителна композиция от сандалово дърво, бял мускус и малинови ухания.

В свежия мъжки аромат ябълково мохито, бергамот и босилек се сливат в интересно плодово начало. Ароматна лавандула, прохладни морски нотки и благоуханни листа от теменужки се разгръщат в сърцевината. Базата преминава към класическа мъжественост и завършва с луксозни дървесни нотки, пачули и амбра.

Флаконите: стилно изявление

Стъклените флакони с техния уникален кубовиден дизайн, привличат моментално вниманието. Модерен омбре ефект – в поразяващо синьо за него и розово за нея – придава интересен вид на бутилките. Прозрачната цветна капачка има едва забележимо щампирано лого на нея. Релефна кутия и гланцирани кубчета за чувствено докосване. Двете модни скици привличат окото и ясно заявяват: пригответе се – облечете се!

Кампанията: креативна и пленителна

Лансирането на New Yorker Style up в началото на май 2013 г. е придружено с обширна кампания, която покрива всички комуникационни канали. Основната визия и телевизионната реклама се фокусират върху главната тема на „Style up“. Да излизаш, да създаваш уникален и привлекателен външен вид – добре дошъл в света на New Yorker Style up.

Вдъхновяваща и разнообразна: серията

New Yorker Style up за жени

Тоалетна вода 30 ml
Тоалетна вода 50 ml
Парфюмна вода 30 ml

New Yorker Style up за мъже

Тоалетна вода 30 ml
Тоалетна вода 50 ml

Коментирай