Диана Любенова е лице на нова линия козметика със стволови клетки

Линията включва фитокомплекс от стволови клетки и диамантени кристали

12.06.2014г. / 18 54ч.
Аз жената
Диана Любенова е лице на нова линия козметика със стволови клетки

Наскоро на среща с медиите компанията за директни продажби на луксозна иновативна козметика DeSheli представи своите продукти и планове за българския пазар. Компанията посрещна своите гости в централния си офис в София, където показа актуалната линия козметика с фитокомплекс от четири стволови клетки (ябълка, арган, листенца от планинска роза, гроздови семки) и диамантени кристали. През летните месеци новата линия ще разчита както на високото качество на продуктите, така и на очарованието на своето рекламно лице у нас, актрисата и телевизионна водеща Диана Любенова.

През пролетта на миналата година марката стъпва в България, която става първата европейска страна с две официални представителства (в София и Варна). Луксозната козметика се предлага като специален комплект за целогодишна домашна грижа, който съдържа набор от продукти и специален уред за ефективното им приложение.

За година на нашия пазар луксозната козметика се гордее с над 2000 доволни клиентки от най-обикновени дами, до такива известни ни от света на шоубизнеса.

В състава на всеки компонент влиза вода от Мъртво море, която е богат източник на полезни минерали и микроелементи, благоприятстващи нормализирането на жизнените функции на кожата по естествен начин. Продуктите са с изключително леки и фини текстури и проникват в дермата. Така полезните вещества се усвояват по естествен начин, стимулират се естествените процеси за регенерация, производство на собствен колаген и еластин.

Козметичните линии се разработват и произвеждат в две от най-изявените фармацевтични лаборатории в Израел – Hlavin Industries Ltd. и E.L. Erman Cosmetics Manufacturing Ltd. Качеството и безопасността на козметиката са потвърдени от клинични изследвания.

Компанията налага абсолютно нов модел в бялата козметика, предлагайки апаратна козметика за цялостна домашна грижа. Това спестява време от ходене по салони и дава възможност на всяка жена да се грижи сама за външния си вид. Характерно за центровете на Desheli e, че компанията държи да проследява и консултира клиентите си през целия период на ползване на продуктите. Веднъж месечно те посещават центъра за безплатна консултация и следене на действието на кремовете с компютърна диагностика. Поддържането на контакта и грижата за клиента, след като той вече е закупил и ползва в домашни условия продуктите и апаратите за нанасянето им е още една от уникалните страни на този модел.

Коментирай