Снимка: Procter&Gamble
Често съм си мислила, какво ли щеше да е, ако бях мъж? Какви биха били положителните страни да съм мъж в този, така често наричан мъжки свят... Щеше ли да ми е по-комфортно и щях ли да се чувствам по-добре в тялото си? Особено често ми минават тези мисли в един специален период от месеца... Сещате се за какво говоря, нали?
Става дума за онези няколко поредни дни всеки месец, през които едва ли има жена, на която да не й се е случвало да се размечтае за бърза смяна на пола. Или най-малкото да е бясна на господата заради това, че те никога не са сблъсквали с месечно неразположение, хормонални избухвания, водещи до резки смени на настроенията и какво ли още не. Мечтали сме си го всички. Само и само, за да се лишим от дискомфорта на месечния цикъл.
Проблемът не е само в придружаващата често менструацията болка, но и фактът, че не се чувстваме свободни в собственото си тяло. Притеснени сме дали ще оставим следи и дали ще можем да извършваме ежедневните си действия спокойно.
От особена важност за всяка жена е да не променя рутината на ежедневието си и месечният цикъл да не пречи на нормалния й ритъм на живот. Това вече наистина е възможно, споделят експертите на Always, които създадоха нов продукт, гарантиращ защита и комфорт на 100% - Always Ultra.
Най-новите дамски превръзки, които вече са и на пазара в България, са последната гордост на екипа на Always, който ни открехна вратата на своите секретни лаборатории в иновационния си център в Швалбах, Германия.
Направиха го, за да разберем, че създаването и усъвършенстването на един продукт е наистина сложен процес. Изисква много усилия, вдъхновение и мотивация да се стремиш да бъдеш най-добрия и да предложиш най-доброто на потребителите.
Там, благодарение на експертите Йоанис (Ioannis Hatzopoulos), Франк (Frank Imbescheid) и Мелани (Melanie Bey), разбрахме колко много изследователски труд, технологични иновации и постоянство са необходими, за да се създаде най-доброто.
И най-впечатляващото е, че тези хора - експерти, лекари, психолози, технолози, те никога не спират да се стремят към съвършенство. Дори и когато са го създали. Продължават да се надпреварват със самите себе си, с конкурентите си, но най-вече не спират да работят, за да предложат революционен продукт. Продукт, който да промени живота на милиони жени по света.Впечатляващ факт е, че, за да подобрят своите производства, експертите на Always ежедневно контактуват с десетки жени, които споделят мнението си за продуктите им. Не само това, но и изследват навиците им в продължение на дни, за да са сигурни, че продуктът е ефективен или за да открият начини как да го подобрят.
Защото, ако има нещо, в което сме сигурни след посещението на иновационния център в Швалбах, то е, че пътят към съвършенство никога не секва и само така е възможно да се случат иновациите.
Какво е специалното в Always Ultra?
Суперабсорбиращ полимер
Знаете ли, че над 50% от жените имат проблем с протичане по време на цикъл със защитата, която ползват? Новите Always Ultra гарантират на дамите 100% защита от протичане и максимален комфорт при ежедневните й дейности.
Тайната на идеалния комфорт, който новите Always Ultra предлага е свързан със суперабсорбиращия полимер. Това е веществото, което се съдържа във всяка превръзка, за да задържи тя максимално бързо течността и да я абсорбира буквално за части от секундата.
Невероятното удобство, което предлагат превръзките е 100% защита от всеки ъгъл. Може да плувате с тях, да тичате, да извършвате всякакви активни занимания, без страх от протичане.
Ултра тънки
Always Ultra са изключително тънки. Притежават нов горен слой с V-образни каналчета, които улавят течностите и ги държат далеч от кожата, като ги задържат във високотехнологичното си абсорбиращо ядро. Те могат да задържат течности, надвишаващи 10 пъти собственото им тегло и все пак да останат тънки.
Еко страна
Всички суровини, които се извличат за производството на превръзките, се използват на 100%, без да се изхвърлят излишни материали. По този начин се защитава околната среда.
В началото
Марката Always се появява за първи път през 1983г. в Минесота, САЩ. Оттогава брандът се разпространява в над 100 страни, а продуктите й се усъвършенстват непрекъснато. Големите идеи и най-важните тестове за подобряване качеството на продуктите се случва в технологичния и иновационен център на Procter&Gamble в Швалбах, Германия.
Именно там, на площ от 22 хиляди квадратни метра работят над 300 човека от различни националности, но с една-единствена цел - да развиват продуктите на компанията и да създават истински революционни решения за хигиенната грижа на жените и децата. Невероятно е колко много път е изминала компанията за тези 30 години и как се е променил един от най-често използваните хигиенни продукти в света.
А още по-интересно ни става, когато направим сравнение със съвременните продукти днес и начинът, по който дамите са опитвали да намерят комфорт в началото на 20-ти век.
Вижте кадрите, които ще извикат във вас голяма благодарност, че живеете в 21-ви век...
В началото на съвременните превръзки
Превръзки за многократна употреба в началото на 20-ти век
Превръзки за еднократна употреба с колан - 1920 година
Последният продукт на Always Ultra
Снимки: Procter&Gamble