Може ли косата да е секси? „О, да!“ – отговаря артистичният директор на Sexy Hair, Скот Фос на среща с блогъри и журналисти в Residence club в сърцето на София.
Усмихнат като холивудска звезда, неуморен, като лидер на рокендрол-банда, топ стилистът на една от най-прогресивните марки в света на стилизантите за коса пристигна от Лос Анджелис за среща с най-изявените представители на блог пространството и медиите у нас.
„Ако една жена се чувства секси, тя харесва съпруга си, работата си, не се кара на децата си и ако случайно попадне в лек инцидент на пътя – това ни най-малко не я тревожи.“ – твърди Скот и допълва „Но ако една жена не се чувства секси – о, тогава нищо не е наред. Партньорът е отегчителен, работата досадна, инцидентът на пътя – истинска катастрофа. А какво прави жената секси. Нейната коса. Косата е аксесоарът, който винаги е с нас. Време е да кажете „Довиждане, лоши дни за косата!“.
Американският бранд се присъедини към голямото семейство на Christian of Roma Group през юли. Атрактивната презентация на международния трейнър на марката убеди блогърите и присъстващите технически стилисти, че вече съществуват продукти, създадени чрез иновативни технологии, чието правилно използване може да придаде на косата обем и форма, издържащи часове наред.
Първа в ръцете на Скот попадна Росица Георгиева – технически специалист. Късата й, руса коса буквално затанцува под гребена и пресата на Фос. С няколко артистично отработени движения той стилизира косата със серията, предназначена за тънки коси, нуждаещи се от обем.
Веднага след нея любимото миньонче на блогосферата Денина Мартинова, развя разкошните си коси пред изумения топ-стилист. С вълшебна пудра, поставена в корените, той отне влагата от косата, а получения обем фиксира с лак за коса от същата серия.
Криси Табачка, моден и бюти редактор на Tialoto.bg, украси дългите си коси с вълнуващи букли. Финалният щрих към новата й визия се появи във флакон от линията за стилизиране. Формулата, която предпазва косата от прегаряне е обединена в термозащитната 450⁰ серия, подходяща за работа с преса.
Карето на Мария Дуковска, главен редактор на Az-jenata.bg, вече има своя нов секси имидж само с няколко професионални движения на четката и три впръсквания от линията продукти за стилизиране. Скот Фос завърши презентацията си с влагоустойчив спрей за гладка коса с блясък, съдържащ кокосово масло за мекота, хидратация и блясък при сухата коса.
Артистичният директор на бранда е сред първите стилисти, които започват работа с основателя на марката Майкъл О'Рурк. Южноафриканецът напуска родината си по времето на апартейда, когато излизането отвъд границите на страната е било невъзможно. О'Рурк не само предприема рискованото действие, но взима със себе си и всичките си спестявания. Веднъж попадайки в страната на неограничените възможности, той започва да прави опити да увеличи капитала си. Предприемчивият южноафриканец решава да кандидатства за банков кредит. На въпроса „С какво ще изплаща заема?“, Майкъл отговаря: „С труда на ръцете ми.“ Години по-късно банковият чиновник, отхвърлил молбата на О'Рурк ще седи на стола пред собственика на десетки салони в страната и сам ще му предлага кредит при изключителни условия.
Твърдоглавият предприемач все така ще разчита на труда на ръцете си. Оттогава (1998) досега брандът не само експанзивно се разраства. С марката работят над 60 000 салона само в САЩ, а продуктите са достъпни в 45 страни. От средата на юли брандът е в България. Официалното представяне на продуктите ще се състои на 18-тия международен фестивал на прическата и красотата, на 10-ти и 11-ти октомври, в Националния дворец на културата.