Снимка: REFAN
REFAN грабна титлата „Любима марка на българския потребител за 2017 г.“ след оспорвано съревнование и след като получи най-много гласове в третия кръг на едноименната класация. Освен в генералното класиране, козметичният бранд убедително спечели първото място и в двете категории, в които се състезаваше: „Козметика“ и „Българска марка“, като остави конкурентите далече зад себе си. Признанието е особено ценно за REFAN, защото за разлика от други класации тук не се разчита на жури, а единствено на потребителските предпочитания и емоционална привързаност.
Надпреварата продължи повече от месец в три последователни кръга и в нея потребителите имаха възможност да номинират в 39 категории предпочитаните от тях брандове.
REFAN печели за втора поредна година призовото място в категория „Козметика“, а обстоятелството, че тази година печели и в категория „Българска марка“, в която се включва за първи път, както и фактът, че е с най-висок потребителски вот в класацията, недвусмислено посочват коя е любимата марка на българския потребител.
От компанията са изключително удовлетворени от резултатите и изразяват своята огромна благодарност към всички, които са отделили от времето си за гласуване и са дали своята оценка за българската козметична марка, която е на пазара повече от 25 години и е популярна не само у нас, но и по света със своите бутици в 50 държави на 5 континента.
Сертификатите на класираните на призови места брандове бяха връчени на тържествен коктейл в хотел Хилтън, София, даден от организаторите на класацията „Любима марка“ – сп. „Бизнес лейди“. Отличените в различните категории компании получиха и изискани подаръчни комплекти, осигурени от REFAN.