Как Chanel промени бюти света завинаги

27.01.2022г. / 07 37ч.
Аз жената
Снимка: unsplash

Снимка: unsplash

Емблематичната модна къща Chanel е известна по цял свят като еталон за стил и лукс. От създаването си през 1909 г. от Коко Шанел, тя има огромно въздействие и задава тона на пазара за мода и красота. Козметиката на марката прави малка част от лукса достъпен за всеки. Също толкова стилни, колкото и модните находки, козметичните продукти на Chanel са известни със своето качество и богати формули.

Коко Шанел има уникална визия за красотата. „Ако си тъжен, гримирай се, оправи косата си, сложи си червило и атакувай.“ За нея красотата започва тогава, когато започнеш да гледаш на себе си по определен начин, да придобиваш самочувствие и да си в хармония със себе си.

Всичко започва с един парфюм, а след това и цялостна линия за красота, грижа за кожата, грим и разбира се още аромати. Козметиката на марката е създадена, за да дари жените с истинско луксозно изживяване у дома. Днес да имаш върху тоалетката си Шанел се равнява на това да имаш стил и класа, а продуктите вече се предлагат на много места и е лесно да се сдобиеш с тях – https://makeup.bg/brand/23957/.

Chanel №5 - символът на женската красота

През 1921 г. тя лансира първия аромат на марката, вдъхновена да създаде парфюм, който да носи женското ухание. Останалите продукти на пазара я карат да направи нещо ново и различно, което най-сетне да превърне парфюма в истински символ на жената.

За тази задача тя се доверява на Ърнест Бо, бивш парфюмер на руската аристокрация, а той я изненадва с цели 10 продукта. Тя избира №5, точно като щастливото ѝ число. Останалото е история. До 1929 г. Chanel №5 е най-продаваният парфюм в света, а хората буквално се редят на опашки пред бутиците, за да се сдобият със стъклената бутилка, олицетворяваща красотата.

Най-емблематичното червено

Отново вдъхновена от женското недоволство покрай червилата на пазара, Коко лансира първата си колекция от цветове за устни през 1924 г. Тя прави формулата пигментирана и кремообразна, а за да увеличи луксозното усещане за продукта си, създава красиви опаковки от слонова кост и новаторски плъзгащ се механизъм. И до днес те са широкопопулярни, а червените нюанси са едни от най-продаваните червени червила на всички времена.

Колекция от луксозна грижа за кожата

За да обогати козметичната си колекция, Шанел представя разнообразие от предложения за грижа за кожата. Тонери, кремове и лосиони стават изключително популярни, но един продукт изпъква пред останалите. Luxe Multitasking Oil е масло за лице и тяло с жасмин. Неговите успокояващи и овлажняващи съставки, копринената и лека текстура и свеж аромат на цветя, пренасят всеки, който го използва, във Франция през пролетта. Новаторската формула печели сърцата на потребителите и той също се включва към успешните продукти на марката.

Козметичните иновации на Коко Шанел впечатляват мнозина. Тя вдъхновява редица последователи, които се опитват да създадат подобие на успешните ѝ продукти. Някои успяват, а други не, но продуктите на Chanel остават класика.

Коментирай