Бестселърите на Leonor Greyl са отново на българския пазар

01.11.2023г. / 09 00ч.
Аз жената
Бестселърите на Leonor Greyl са отново на българския пазар

От началото на ноември на българския пазар се завърна Leonor Greyl, марката, известна с натуралните си продукти за грижа за косата. 

Leonor Greyl е плод на среща на ума и сърцето: Леонор, със своята страст към красотата и здравето на косата, и Жан-Мари, инженер с интерес към ботаниката. Заедно те създават естествени продукти за грижа за косата, различни от всички, предлагани тогава на пазара. През 1968 г., когато Леонор среща бъдещия си съпруг Жан-Мари, тя открива не само любовта, но и човек с изключителни познания за растенията и приложната ботаника. Защитавайки натуралността много преди масовия интерес към „органичните“ или „еко-шик“ марки за красота, техният съвместен проект за създаване на грижа за косата, базирана на растителни и естествени активни съставки, се превръща в обмен на опит и визия, който продължава цял живот.

И до днес Leonor Greyl преди всичко е семейна компания. Под ръководството на Каролин Грейл, дъщерята на Леонор и Жан-Мари, марката присъства в над 50 държави по света. Със своя съпруг и директор на R&D - Дейвид Томас Брукс, американски биолог със страст към растенията, те продължават семейната традиция със стил.

В сърцето на марката е натуралността

Още от създаването на марката, фокусът на марката върху силата на естествените продукти вдъхновява създаването на иновативни формули.  Разработването на продукти, които правят косата по-блестяща, мека и красива, помагат за утвърждаването на Leonor Greyl като дългогодишен специалист в естествената грижа за косата. 

Сред ценностите на марката са:

• Собствена изследователска и научна лаборатория за постоянно оптимизиране на формулите
• Селекция на висококачествени естествени активни съставки и контрол на добив и доставки на суровините
• Формули без силикон, въглищен катран, парабени, SLS и SLES (натриев лаурил сулфат и натриев лаурет сулфат)
• Формули, които уважават хората и природата
• Изискани и деликатни естествени аромати на плодове и цветя
• Специфични протоколи за различни типове коса и скалп
• Екологични и рециклируеми опаковки
• Без изследвания върху животни: марката е сертифицирана от „Leaping Bunny“
• Всички продукти са произведени във Франция.

Сред най-емблематичните продукти на марката са:

Масло за суха коса – защита от слънце и вода

История

Пътуване до Антилските острови през 1970 г. бележи началото на L’Huile de Leonor Greyl, когато застигнат от ураган, Жан-Мари Грейл наблюдава палмите и забелязва, че листата отблъскват водата. Невероятните свойства на това растение го вдъхновяват да създаде масло, което да защитава косата от агресори, като образува бариера, устойчива на вода. Прилагано преди измиване с шампоан, за защита преди боядисване, за възстановяване на косата или за защита от слънцето на плажа, това масло бързо се превръща в емблематичен продукт на марката.

Ползи

• Масло за суха коса преди измиване с шампоан
• Незабавно хидратира
• Разплита, защитава, омекотява и разкрасява косата
• Идеална защита за косата – целогодишно!

Шампоан за обем SHAMPOOING AU MIEL 

История

През 1982 г. Leonor Greyl лансира първия шампоан с мед на пазара за коса. Търсейки нежно решение за ежедневно измиване на косата, Жан-Мари Грейл избра да комбинира лавандулов мед и екстракти от роза заради техните нежни и защитни свойства с растителни протеини за допълнителен обем и увеличаване на блясъка. Видимо подобряващ красотата на косата и подходящ за цялото семейство, Shampooing au Miel веднага се утвърждава като един от основните продукти на марката.

Ползи

• Създава обем, плътност и подсилва блясъка
• Нежна формула, идеална за ежедневна употреба

Професионален съвет

• Може да се използва като „детокс“ шампоан за премахване на остатъците от силикон от стилизиращи продукти.
• Ако предпочитате да миете косата си веднъж седмично, са необходими две последователни нанасяния, за да отстраните всички замърсители, остатъци от сухи шампоани или стилизиращи продукти.
 

Коментирай