С откриването на първия си магазин в България на 7 юли в Парадайз Център, KIKO Milano отвори нова страница в календара на феновете на марката и ценителите на качествения грим. Скоро предстои откриване и на втория магазин от веригата в Сердика Център. Марката е основана през 1997 г. от Стефано Перкаси и неговия баща Антонио Перкаси. Оттогава насам тя революционно променя начина, по който козметиката се продава по целия свят и налага нови стандарти във веригата емблематични магазини на марката.
KIKO винаги успява да идентифицира най-актуалните трендове в сферата на красотата и да ги направи достъпни за всички. Комбинирайки качеството и креативността, типични за италианските корени на марката, успява да спечели и най-взискателните ценители на красотата с широката си гама от сенки, тонове и текстури и да задоволи изискванията както на професионалните гримьори, така и на любителите на качествения грим от всяка възраст.
Днес марката притежава над 900 магазина в 30 държави по света и следва своята мисия да направи най-качествената и иновативна козметика достъпна за всяка жена.
Откриването на първия магазин в България беше истински празник, който феновете на марката очакваха с огромно нетърпение. На събитието присъстваха много известни личности, медии, инфлуенсъри и стотици почитатели на марката, които искаха първи да разгледат дългоочаквания магазин.
Професионалните консултанти на бранда правеха демонстрации на най-новите продукти, а на финала имаше специални подаръци за всички гости с най-емблематичните продукти на марката. Събитието носеше отпечатъка на стила, настроението и блясъка на професионалната марка за козметика, защото светът става по-добър, когато е цветен.