Задайте си въпроса: “Какъв е смисълът да имате въздушни възглавници в колата?” Отговорът е очевиден: “Те може никога да не Ви потрябват, но някой ден могат да спасят живота Ви, или да спасят лицето Ви от неприятни белези.”
\nСъщото важи и за слънцезащитата – ако използвате качествени продукти и ги прилагате по правилния начин, те значително намаляват риска от преждевременно стареене на кожата, поява на кожни “дефекти” и рак на кожата.
\nХората са живели векове наред без коли и без въздушни възглавници. Живели са и без слънцезащита, но по друг начин – с дълги ръкави, поли и панталони и бялата кожа е била модерна. Днес живеем различно – обличаме се минимално, ходим на почивки в най-горещите месеци и “слънчевият загар” е на мода. Всеки от нас “трупа“увреждания от UV-лъчи през целия си живот. Ето защо, предпазването от слънцето и използването на слънцезащитни продукти не е мода или търговия, а медицинска необходимост за нашето здраве.
\nИстината е, че науката все още знае малко за реалната опасност от ултравиолетовите лъчи. Но е сигурно, че те потискат имунната система, ускоряват процесите на стареене като създават свободни радикали и разрушават колагена, и ракът на кожата се среща все по-често и то при съвсем млади хора.
\nШвейцарската фирма Spirig Pharma AG е единствената фармацевтична (а не козметична) фирма, която предлага на българския пазар слънцезащита – марката Daylong (Дейлонг). Лосионите Дейлонг се произвеждат по уникална липозомна технология, която осигурява оптимално проникване в кожата на фотозащитния филм.
\nПродуктите непрекъснато се усъвършенстват в тясно сътрудничество с експерти дерматолози. В резултат на това, в ЕС и в България се появи и първият в света слънцезащитен лосион, регистриран като ”медицинско изделие” – Дейлонг актиника. Той е специална формула (без SPF), създадена за максимална защита на хора от високорискови групи.
\n