От 28 февруари до 4 март в НДК се провежда 20-я юбилеен панаир за парфюмерия и козметика “Аромати”.
Общото времетраене на панаира от създаването му до днес е внушителната цифра 100 дни. /20 панаира по 5 дни/
По този повод чрез томбола ще бъдат разпределени награди: 5 ваучера от 20 лв. и един от 100 лв. за пазаруване в магазини “Аромати”. В разпределението на наградите може да участва всеки, предал регистрационен талон по време на 20 – ия юбилеен панаир. Талони ще бъдат разпространени в района на София град или предоставени на информация Аромати.
По време на юбилейният 20 – ти панаир “Аромати” може да се насладите на изложба от копия на архивни реклами, статии и съвети в сферата на красотата от началото на миналия век.
Почитателите на “Аромати” ще могат да проследят неговото развитие през годините. В рамките на панаира ще се организира изложба “100 дни Аромати” с архивни снимки, статии и материали от първия до двадесетия панаир “Аромати”.
Аромати в цени
Най – скъпите продукти, които ще бъдат представени на 20 – тия панаир “Аромати” са Lalique le Parfum от Трансимпекс – 165 лв. за 100 ml., електрически ръкавици за терапевтичен маникюр, представени от Crisma – 110 лв. и крем за лице “Златен балсам” на фирма “Раая” – 75 лв.
На най-ниски цени са аксесоари за грим на Crisma от 0, 50 лв., мокри кърпички от “Българска роза – Карлово” – 0, 10 лв. грам глицеринов сапун на “Бул Мак” за 0, 07 лв.
Актуални аромати пролет/лято 2006
Lalique Le Parfum…
Един завладяващ аромат, едновременно възбуждащ и опияняващ, изумителен и безкрайно загадъчен...
Необикновената елегантност на върха е изразена от лавър и бергамот, освежени от китайско кафе, момина сълза и листенца на египетска теменужка. Чувствената съблазън на жасмин, подсладена с бадемовите нотки и примесена с щипка кимион в основата оставя незабравима следа, нежна и обгръщаща. Базата е хипнотизираща – аромат на горещо пачули, обвит със завладяващите нотки на ванилия, мускус и сандалово дърво.
Преоткрийте сладострастния ориент, абсолютната женственост, вълнуващия темперамент в едно произведение на изкуството. Една творба в духа на Лалик, събрала в себе си обработката на стъклото, контрастите на светлината и изобилието от най-красивите материи. Чувствен флакон с оригинален мотив “Маска на Жена”, създаден от Рене Лалик през 1935г.
SAMOURAI woman – серия Alain Delon
Във всяка жена живее по нещо от жената самурай. В нея живеят едновременно силен и смел боец и чувствителна и мъдра жена.
Композицията на SAMOURAI women е съвършеният израз на двойнствената натура. Върховите нотки са пикантни и въздействащи: енергията на френско грозде и бергамот, в комбинация с ароматни билки и иланг – иланг. Сърцевината е вихрушка, съчетаваща ефирни, но в същото време силни цветя – магнолия, роза, божур, дива камелия. В базовите нотки се крие магнетичното привличане – редки дървесини като сандалово дърво, парагвайско дърво, бял мускус, са комбинирани с тучна лилия, мимоза и кадифената гладкост на бяла праскова.
SAMOURAI men – серия Alain Delon
Новаторски парфюм, успешно съчетал най-разнообразни съставки в перфектна хармония. SAMOURAI men отразява страстта за действие, връзка и приключение.
Върховите нотки са разработени да очароват с нежното съчетание на жасмин, роза, бергамот и лимон. Комбинация от свежест и съблазън за тези, които обичат неизвестното. Сърцевината е пикантна: интересна комбинация от розовите плодове на пипер, кедър, канела и естрагон. Чувствеността на парфюма идва от базовите нотки – ветивер и сандалово дърво, комбинирани с нежните, мистериозни есенции на ванилия и мускус.
SHOGUN men – серия Alain Delon
Ароматът на Shogun съживява духа на ориенталските легенди и традиции.
Жизнените върхови нотки дават невероятно усещане за енергия и ентусиазъм. Свежи, плодови, зелени нотки, са комбинирани по много оригинален начин. В сърцевината са включени силни тонове, съчетани с деликатната нежност на жасмин и канела. Дълбоките дървесни нотки на японското “шобу” добавят благородство и мъжество. Базата е ориенталска, изпълнена с мистерия. Смесването на сандалово дърво, мускус и амбър, три богати, силни ухания, подчертават мъжествеността на аромата, който неслучайно носи мотото “Сам си бъди господар!”.
Парфюмите Lalique le parfum и линията Alain Delon – SHOGUN, SAMOURAI са представени от Трансимпекс АД.
KRIZIA INSTINTO
Krizia Instinto обобщава характера и грацията на едно от най- силните животни – черната пантера.
Композицията съдържа аромати на растения от далечни и тайнствени страни, допълнени от изящни дървесни нотки. Богатите и индивидуални аромати гарантират увереност и неповторимост, изящна и изчистена класика.
Аромати, предназначени за жени и мъже, стремящи се към индивидуалност и респектиращ образ.
BYBLOS WOMEN
Забавен и слънчев коктейл от свежи и екзотични плодове: касис, портокал, ябълка, праскова и круша, с деликатни нюанси на грейпфрут. Сърцето на аромата е елегантен цветен букет, съчетаващ роза, жасмин, теменужка и фрезия, които се разгръщат в чувствен коктейл от пачули, кедрово дърво, австралийско сандалово дърво.
BYBLOS BLU HAPPY HOUR
Младо, свежо и ново заиграване с популярни коктейлни аромати. Подходящ за специални моменти на релакс. В пирамидата са включени бергамот, летен плодов коктейл, кедрово и сандалово дърво.
BYBLOS BLU – LIGHT FEVER – EDP
Чувствителен топъл и запленяващ аромат, идеален за забавления и купони. Един коктейл от бергамот, грейпфрут и праскова с примеси от фрезия, ванилия и сандалово дърво.
BYBLOS BLU COOL – men
Създаден за мъжа, който се е посветил на забавленията, партитата и нощния живот. Това е аромат с дървесни и ориенталски нюанси, които не могат да бъдат забравени. Оригинален и уникален, като мъжът който го ползва. Чувствените нотки на ирис, теменужки, жасмин и кедрово дърво са умело съчетани със свеж и изпълнен с енергия цитрусов коктейл.
BYBLOS BLU ENERGY – men
Аромат, който придава самоувереност и концентрация, като същевременно настройва съзнанието позитивно. Свежите нотки се дължат на нежни цветя, ветивер, бял муск, бяло кедрово дърво и сандалово дърво.
BYBLOS BLU ENJOY- men
Ароматът интерпретира свободното време и свежото настроение, чрез своите цитрусови нотки и аромати на водни растения.
Мекотата на бадем и нежността на портокалови цветове, добавени към свежия аромат на цитрусови плодове прелива в топли нотки. Сърцевината е триумф на водни растения и цветя – фрезия, теменужки и др.
Ароматите Krizia и Byblos са представени от Blick.
Frank Light
Свежо дамско ухание, съчетаващо портокал и гардения във върховите нотки. Основата е чувствена комбинация на жасмин, амбър и сандалово дърво. Лек, новаторски аромат на пролет, решен в свежа синя палитра.
Si Fleury Passion
Страст за ново модерно ухание, страст на нов живот, страст за пролетни цветя. С настъпването на пролетта решително навлизат свежи младежки ухания. Si Fleury Passiоn предлага неустоима комбинация от цветисти и цитрусови нотки, съчетани в експлозивен коктейл, изпълнен с настроение и енергия.
Ароматите Frank Light и Si Fleury Passion са предложение на Мис 69.
Аромати, вдъхновени от природата
Пролет/ лято 2006
Необходимостта от добро физическо състояние и душевно спокойствие се е превърнала в истински важна тенденция. В стремеж да се обръщаме към себе си, да се вслушваме в тялото си и да отделяме повече време за себе си, за релакс, за да радваме сетивата си
Едно подходящо средство за това са продуктите на фирма Bronnley – официален доставчик на Английския Кралски двор на тоалетни артикули, известни с изобилието на натурално бадемово масло, билки, цветя и дървесни екстракти.
Уникалното в сериите на Bronnley е, че предлагат 22 различни продукта от един аромат, който Ви следва навсякъде.
Дамски аромати:
“Вдъхновения от Челси” е серия от тоалетни артикули, илюстрирани с творческите фотоси на Кралското Градинарско Дружество, популяризиращи постиженията и новостите на Шоуто на Цветята в Челси. Свежи нотки на грейпфрут, портокал, ябълка и боровинки са съчетани с лилия и жасмин на база от ванилия и ароматни дървета.
Lilly: Искрящ цветен аромат, съчетаващ зелени нотки от лилия, циклама, орхидея и листа от домат с акценти от касис, виолетка, мимоза, ирис и жасмин. Базата е меко и чувствително съчетание от сандалово дърво и мускус.
White Iris: Деликатен, чист и модерен аромат, който съдържа съчетание от цветни и плодови ароматни нотки с ухание на пролет: ирис, нарцис и свеж портокал.
Orchid: Богат опияняващ аромат с отворени плодови акценти на портокал, бергамот и слива. Сърцевината е букет от лилия, жасмин, портокалови цветчета, роза и нарцис, а базата е чувствено съчетание от сладка папрат, мускус и ванилия.
Мъжки аромати
“Английска папрат”/серия с Бадемово масло/: Свеж аромат на гора, съчетаващ лимоново масло, лавандула, розмарин в комбинация със сандалово дърво, кедрово дърво и зелен мъх.
Ароматите на Bronnley “Вдъхновения от Челси”, Lilly, White Iris, Orchid “Английска папрат” са представени за България от Интелфарм.
Ароматерапия
Ароматерапия в продукти за лице и тяло предлага френската козметика “Les Mosaiques”, предложена от Естабен. Кремовете са подходящи за силен стрес и напрежение, за след дълги безсънни нощи и натрупана умора. Масажните масла и кремове, предназначени за жени и мъже, подобряват кондицията и настроението.
“Истински празник за тялото и душата” – комбинация от ароматерапия, соли за вана и етерични масла предлагат Бул Мак – “Nature Wonders”, Bori Bel – “Mineral Beauty System” и серия “Revita” на Българска роза – Карлово.
Българска роза – Карлово са разработили пълна гама масла за ароматерапия. Подходящи за мигове на релакс са маслото от кориандър, лавандула, мента, пелин и петигрен. Отлично настроение, енергия и работоспособност гарантират Лимоновото, Портокаловото и Цитронеловото масло. Романтично настройват маслата от сантал, иланг – иланг, пачули, канела и карамфил – безотказни афродизиаци. За суетните дами са подходящи Гераниевото и Грейпфрутово масло, които имат отличен антицелулитен ефект.
Цветовете на “Аромати” за пролет/лято 2006
Грим: През пролет 2006 заложете на пастелните цветове – пепел от рози, бежово, слонова кост. Актуални са комбинации в розово, лилаво и сиво в опушени нюанси. Хит са обемните мигли, по-смелите дами могат да избират между различни дължини изкуствени ресници. Устните са нежни и блестящи – изберете бледо розово, бледо лилаво, прасковено.
Лятото на 2006 идва с най – ярките и горещи предложения. Слънчево оранжево, огнено жълто, страстно червено. Цветовите комбинации са смели и дръзки и позволяват да развихрите въображението си във всички цветове на дъгата.
Гланцът “Happy Kiss”, на Eveline гарантира блясък в най – изкусителните летни цветове: ябълка, малина, портокал, ягода, череша, захар.
Коса: Косата през пролетта е със средна дължина. Модерни са естествените цветове с шоколадов нюанс. Актуални са също кафяво, златисто, шампанско, лешник. През лятото вплетете в косите си “слънчеви зайчета” в няколко тона по-светъл нюанс. Гелът със мокър ефект ще създава усещане близост и докосване от морето.
За лицето и тялото през пролет/лято 2006
Актуална тенденция за сезона пролет/ лято 2006 са продукти с морски произход. Пуснете в дома си свежия морски полъх и се насладете на невероятните качества на морските продукти с най-актуалните козметични серии.
Лосион за тяло с морски водорасли предлагат от Бул Мак – Nature Wonders.
Серия за мъже – “Body Care” с екстракт от морски копър е атрактивното предложение на Bronnley.
От лабораторията за молекулярна козметика “Мирра Люкс” представят крем за лице “Златен балсам”, разработен на принципа на “златното сечение”. Активните съставки са хайвер от сьомга и естерови риби, ДНК от млякото на мъжка арктическа сьомга, виатмин Е, ленени семена, липови цветове и восък. “Златният балсам” за лице засилва защитните свойства на кожата, подхранва и максимално овлажнява и подобрява контура на лицето.
Козметичната серия “Collagena Silver Pearl” на българската фирма “Мота 6” предлага крем с пудра от култивирани сладководни перли. Плюс на крема е, че прави кожата порцеланово гладка и няма нужда от нанасяне на фон дьо тен или пудра.
Серията Pearl Elixir е ексклузивна подмладяваща процедура с екстракт от перлена маса. След триседмична употреба, продуктите на полската козметика Eveline гарантират 89% изпънати бръчки, 93% по-еластична кожа, 94% подмладени черти на лицето, 98% по-овлажнена кожа.
Френската козметика за лице и тяло “Les Mosaiques”, предложена от фирма Естабен също залага на морските продукти в интензивната антистрес серия с морски еластин.
Продукти с морски водорасли предлага и професионалната италианска козметика за коса Biopoint – серия Thalasso. Тя съдържа водна пудра, морска вода, червени и кафяви водорасли от Бретонско море, планктон и олигоелементи.
Солите и козметика с кал от Мъртво море са отлично средство за релаксация, облекчаване на кожни заболявания, отпускане на цялото тяло и източник на подмладяване. Създайте си домашен spa център с продуктите на Bori Bel – серия Mineral Beauty System и Бул Мак – Nature Wonders.
Естествен продукт от островите на Средиземно море предлагат от Колозе България – коралови гъби, родени под топлите лъчи на слънцето и запазили в себе си най – ценните дарове на морето – при допир те отделят колаген, който поддържа кожата невероятно еластична и нежна.
Тенденцията е да се ползват продукти за лице и тяло с все по – малко химична обработка и все повече натурални съставки.
Козметика от студено пресовани натурални плодове, семена и ядки е предложението на Sergieff. Плодокозметиката не съдържа химия и е истинска “жива храна” за кожата.
Серия грижа за кожата на лицето и тялото с козе мляко – Goat’s Milk предлага полската козметика Ziaja. Серията включва бодилосион, крем за ръце и нокти, крем за лице, които подхранват и овлажняват кожата. Благодарение на нетрадиционните си съставки, серията изглажда и обновява епидермиса, атакува бръчките, ефективно облекчава раздразненията и деликатно омекотява загрубялата кожа.
Серията Biomin на Ziaja с комплекс съставки от натурално кисело мляко включва балсам за тяло, крем за лице и крем за очи. Дълбоко и ефективно овлажнява кожата на тялото до естествените нива. Подхранва и съживява епидермиса. Прави кожата гладка и еластична. Има отличен успокояващ ефект и видимо изглажда малките бръчици.
Серия HerbikaPlant съдържа продукти с екстракт от черен бъз, с екстракт от слънчоглед, от авокадо, бял чай, пшеничен зародиш, екстракт от памук, грозде. Полската козметика Ziaja предлага и избелваща серия за мазна кожа с краставица – Cucumber, серия с какаово масло Cocoa, предназначена за суха кожа и серия Phitoaktiv за чувствителна кожа с капилярни проблеми. “Гениалният” продукт Skin Genius, предложен от полската марка Eveline е комплект за домашна микродермобразия. Това е процедура, извършвана в козметични салони и дерматологични кабинети за сваляне на мъртвите епидермални клетки. Процедурата е от два етапа, поправя функционирането на кожата, регенерира и възвръща еластичността, изглажда бръчките и намалява белезите след акне. Серията Age Control на Eveline с Botox Effect придава на лицето моментална свежест и еластичност, кожата става по-гладка и опъната, а бръчките се редуцират. Slim EXTREME 3 – D spa! е серия за стройно и стегнато тяло, наградена с “Оскар 2005” за най-добра козметика. Продуктите на Eveline правят най-неустоимото предложение за пролетта и лятото. Серията вталява фигурата, извайва рамене, бедра, корем и бричове, изглажда стриите и целулита и редуцира мастната тъкан. Изследванията показват, че след четириседмично ползване ефектите са 60% редукция на целулита и намаляване на обиколката с 2,5 см. Покажете тялото си! Продуктите на Eveline са представени от фирма KDK.
Серията ROIBOS – STAR, наградена със златен медал на Международен пролетен панаир Пловдив за първи път съчетава екстракти от южноафриканския чай Ройбос и българска роза. Уникалните продукти за зряла кожа ускоряват деленето на клетките в епидермиса и ефективно овлажняват и омекотяват кожата. Серията е разработена от българската фирма “Боди Д”.
Ароматни отстъпки
По време на 20 – ия панаир “Аромати” фирмите – участници са подготвили специална изненада за посетителите. От “Бул – Мак” ще предлагат всичките си продукти с 20% отстъпка. “Българска роза – Карлово”, “Crisma” и “Бори Бел” ще продават на заводски цени. Английската фирма Bronnley ще направи промоция на продуктите си с минус 10 и 15%. Оригинални френски парфюми предлагат от Трансимекс с 10% по-евтино. Българската фирма “Мота 6 Лаборатори” предвижда отстъпки от 10% за всичките си продукти. Руската молекулярна козметика “Мирра Лукс”, представена от фирма “Раая” ще се продава на 20% по – ниски цени.