Пътят на Тойота

26.01.2005г. / 10 57ч.
Аз жената
Пътят на Тойота

Какво трябва на една марка да стане световна? Какво трябва на едно производство, за да стане лидер на пазара? Какъв път трябва да се извърви, за да се постигне успехът на Тойота? Може би за тези от вас, които се занимават с бизнес, а и не само – това са любопитни въпроси. Но новата книга на ROI Communication “Пътят на Toyota" може да разкрие и тайни за това как да оптимизирате общуването си не само в офиса, но и в семейството, как да направите така, че машината да работи като японска.

Успешните управленски методи на Toyota създават цяла индустрия от консултанти, променящи производствените процеси по целия свят, и довели до там, че дори “Боинг” използва ефективния метод на Toyota при конструирането на самолети. Книгата е създадена не само за да повиши управленските умения на мениджъри и консултанти, но и за да покаже на бъдещите такива кои са правилните подходи за развитие в днешната динамична бизнес сфера.

”Пътят на Toyota” обяснява как всеки мениджър може да използва мениджърските принципи и бизнес философията, които са в основата на репутацията на Toyota, най-важни за която са високото качество и ефективността. Тези фундаментални принципи включват:
Елиминиране на загубата на време и ресурси
Повишаване на качеството на работното място
Намиране на благонадеждни алтернативи на новите технологии на по-ниски цени
Производство на малки количества (вместо масово производство)
Елиминиране на загубата на време във всеки бизнес процес (постоянен поток)
Поддържането на малка или никаква складова наличност
Превръщането на всеки служител в инспектор по контрол на качеството и специалист по постоянно усъвършенстване.

Успехът на този метод на Toyota създаде цяла индустрия от консултанти, промени производствените процеси по целия свят.

Автор на книгата е Д-р Джефри К. Лайкър – преподавател по индустриално и операционно инженерство в университета в Мичигън, който посети България в началото на седмицата във връзка с официалното представяне на “Пътят на Toyota".

Коментирай