Националният ни павилион бе разположен на площ от 324 кв. метра в централната част на изложението, до павилионите на Италия, Испания, Германия, Франция, Турция, Гърция. Посетителите имаха възможността да разгледат една оригинална експозиция, която ангажира всички сетива. Посетителите успяха да се запознаят и с шест характерни природни продукта за България, а именно мед, билки, кисело мляко, вино, маслодайна роза, минерална вода. Посетителите се редяха на опашка между 30 и 60 минути. Фасадата на Българския павилион беше сред най-предпочитаните за заснемане на предавания на живо. Посетителите на ресторанта се редяха с часове за да опитат киселото мляко и сладоледа с розова есенция.
През последния месец, изложението постави рекорд в посещаемостта. На ден идваха над 250 000 души. На 17 септември ЕКСПО 2005 АИЧИ посрещна 20 милионния си посетител. Световното изложение беше официално закрито на 25 септември с пищна церемония, на която бяха поканени над 2500 гости в това число и Императорското семейство. Събитието се проведе в EXPO Dome и беше излъчено по националната телевизия на Япония.
Междувременно Пловдивският панаир кандидатства да бъдем домакин на Световно изложение през 2012 година. Темата на изложението, която предлагаме е: “Преосмисляне на историята – бъдеще от миналото”.