Българите заплатиха най-ниските цени на билетите в сравнение с останалите почитатели от другите точки на турнето. Важна роля за рекордно бързата разпродажба изигра ТИКЕТ ПРО България, които осигуриха еднакъв достъп на феновете до билетите, продаващи се едновременно в 71 места в цялата страна. За да се избегне спекулация, от София Мюзик Ентърпрайзис въведоха ограничение за продажба до 6 билета на човек, които притежават 8 степени на защита срещу фалшификация.
Организаторите съобщиха, че графикът на групата е запълнен до края на годината и втори концерт не може да се състои. От друга страна поради технически ограничения, свързани с достъпа и транспортирането на сценичните съоръжения до вътрешността на стадионите, друг по-голям стадион от Локомотив, не може да се ползва. За да се проведе подобен род събитие, е необходимо специално покритие, което да предпазва тревните площи.
Подобен рекорден интерес към концерт на чуждестранен артист не е наблюдаван. Единствено може да се сравни с концерта на МЕТАЛИКА през юни 1999 г., когато не беше изпълнен стадионът в Пловдив.
“За радост и гордост на меломаните у нас, тази рекордна разпродажба на концерта разсея надвисналите съмнения, че страната ни е ориентирана основно към изпълнители на музика, характерна за балканския регион”, споделиха организаторите.