Amway стъпи официално на българския пазар

Компанията представя своите бизнес възможности и висококачествени марки на българския пазар

29.08.2014г. / 17 34ч.
Аз жената
Amway стъпи официално на българския пазар

Известната компания Amway стъпва официално и на българския пазар с голямо портфолио от 110 висококачествени продукта от всички линии от сериите Хранене, Красота и Дом. Те са избрани сред най-продаваните продукти на компанията, а портфолиото за България ще бъде разширявано в бъдеще, за да могат и българските клиенти да се радват на пълната продуктова гама на компанията, състояща се от над 450 продукти.

„Проявяваме сериозен интерес към България, откакто първоначално започнахме да обсъждаме възможностите за действия в този район. Както знаете, Amway оперира на над 100 пазара от 6 континента. Стартирахме своя бизнес в България през юни 2014 г. и вече сме уверени в неговия потенциал. Операциите в България ще бъдат координирани от Amway Румъния, която е сред топ 10 на пазарите в Европа. В този смисъл, България има привилегирована позиция и ние уверяваме местния екип, че заедно ще изградим основите на доверие и прогрес“, заявява Питър Страйдъм, управляващ директор за Европа и Южна Африка.

България става 30-ят пазар на компанията в Европа. Първоначалната инвестиция за бизнеса на компанията в България е 0,5 милиона щатски долара. Дейността й в България се базира на успешен бизнес модел за директни продажби, доказал се в световен мащаб в продължение на повече от 50 години.

Все повече и повече млади хора се възползват от възможността да станат предприемачи и да споделят своите собствени идеи. Компанията насърчава и подкрепя частната практика в световен мащаб, като предлага на собствениците на Amway бизнес (САБ) специални възможности за бизнес обучение, което цели те да могат да постигнат целите си и да развият успешно собствен бизнес. Компанията дължи успеха си на своите служители и Собствениците на този бизнес, които тя подкрепя безрезервно, като им помага да разгърнат пълния си потенциал.

За да подкрепи своите Собственици на бизнес в постигането на целите им и в успешното развиване на техния бизнес, през 2009 г. компанията основа и своя академия. По този начин компанията представя обучения, бизнес инструменти и технологии за подпомагане, за да предложи на клиентите най-висококачествените продукти и индивидуални съвети, съобразени с техните нужди.

Компанията предлага на предприемачите бизнес възможности, които са с ниски разходи и минимален риск и им дават шанс да постигнат идеален баланс между личен живот и работа, съпроводен с награди и признание за положените усилия. Компанията също така дава 100 % гаранция за удовлетвореност на клиентите по отношение на бизнес възможностите и продуктите, които предлага.

Регистрационната такса за да станете Собственици на Amway бизнес е 22 лева, като регистрацията се осъществява онлайн на www.amway.bg.

Amway е водеща компания за директни продажби, която оперира в повече от 100 страни в света. През 2013 г. компанията отчете глобални продажби на стойност 11,8 милиарда долара. Основана през 1959 г. от предприемачите Рич ДеВос и Джей Ван Андел, и базирана в Ейда, Мичиган, САЩ, компанията предлага продукти и бизнес възможности, подкрепени от глобален агробизнес, производство и логистична верига за доставки. Повече от 900 учени, инженери и технически експерти работят в 75 лаборатории за изследване и проверка на качеството в цял свят, с цел да поддържат развитието на нови продукти и да създават култура на високи научни постижения. Най-продаваните марки са витамините, минералите и хранителните добавки NUTRILITE™, серията ARTISTRY™ за цветна козметика и грижа за кожата, както и системите за пречистване на водата eSpring™.

Глобалният лидер в областта на грижите за красотата, храненето и дома и най-голямата компания за директни продажби в света, започна да предлага своите бизнес възможности на българския пазар през месец юни 2014 г.

Коментирай