За втора поредна година български компании отвориха врати за децата на служителите си в рамките на националната инициатива „Гордея се с труда на моите родители“.
Редакцията на Az-jenata.bg също бе сред офисите, в които децата се запознаха с професиите на своите родители. При нас им беше представена професията редактор в женско електронно списание.
Инициативата е на Българската мрежа на Глобалния договор на ООН. Медийна група Bulgaria On Air и Investor.bg също бяха част от кампанията.
Основната цел на инициативата е чрез специално разработени програми и игри да се покаже на децата защо е важен трудът на техните родители и да се запознаят отблизо с професиите им.
В сравнение с миналата година броят на включилите се компании е по-голям. Тази година инициативата обхвана над 900 деца от цялата страна.
Децата на журналистите и служителите в Bulgaria On Air и Investor успяха да видят и да се включат в правенето на новини, записване на радио клип, слушаха лекция за финансова грамотност, а в края на работния ден най-издръжливите се включиха в Хелоуин парти, за което изработиха специални маски.
Всички деца получиха грамоти за придобити умения за оцеляване в света на възрастните и професионално медийно поведение, присъщо на бъдещите герои, от изпълнителния директор на медийната група Виктория Миткова.
За втора поредна година български компании отварят вратите си за децата на служителите в рамките на националната инициатива „Гордея се с труда на моите родители“. Идеята е със специално разработени програми и игри да им покажат защо трудът на родителите им е важен.
Инициативата е на Българската мрежа на Глобалния договор на ООН, а целта е да бъде ежегодна и да обхване бизнеса в цялата страна. От миналата година броят на компаниите участници се е удвоил и тази есен в 24 компании ще гостуват повече от 900 деца от 8 града – София, Пловдив, Панагюрище, Гълъбово, Огняново, Девня, Русе, Пирдоп и Сливница. Начинанието се радва и на засилен медиен интерес с 18 медийни партньори: 13 национални, 2 от Русе, 3 от Пловдив.