За втора поредна година eMAG – най-големият електронен магазин в Централна и Източна Европа, организира кампанията „Black Friday“ в България. Стартът й е след броени часове, рано сутринта на 28 ноември, и ще продължи до полунощ, като хиляди стоки във всички продуктови категории ще бъдат с намаления до 70%.
Мащабната промоционална кампания беше отбелязана с два парашутни скока, като за първи път в България във вторник бе изпълнен wingsuit парашутен скок над центъра на София. Световноизвестният екстремен скачач Иво Нинов скочи от 2000 м с уникален костюм, позволяващ му да се придвижва свободно в небето над центъра на столицата, а заедно с него „излетя“ и един от най-опитните парашутисти в България – Драгомир Недков. Атрактивните моменти от скоковете над София с кадри от столицата от птичи поглед „подгряват“ очакването на потребителите за „Black Friday“ – най-голямата шопинг кампания на eMAG.
„Това е най-изгодната шопинг кампания на годината и е за много ограничен период от време – само за един ден. Нещо повече – офертите са валидни до изчерпване на количествата, затова препоръчваме на клиентите да се подготвят предварително, за да имат по-добър шанс да се възползват от най-добрите оферти. Те могат да се регистрират на сайта предварително и да останат логнати, което ще им позволи да финализират поръчките си само с 2 клика. Също така ще изпратим предварителна информация за най-атрактивните оферти на нашите абонати през нощта на 27-ми ноември“ – каза Огнян Лахчев, Маркетинг директор в eMAG.bg.
Тази година търговецът ще предложи като част от кампанията „Black Friday“ намаления на голямо разнообразие от продукти – не само на традиционната електроника, но и в категории, които се развиха значително след последния „Black Friday“ през 2013 г. – книги, PetShop, играчки, бебешки продукти, спорт, козметика и офис консумативи.
еMAG e онлайн търговец, който започва дейността си преди 13 години. До този момент компанията оперира в три държави: от 2001 г. работи в Румъния, от септември 2012 г. – в България, а от октомври 2013. – в Унгария. eMAG постига приходи от 188 млн. евро, превръщайки се в най-големия онлайн търговец в региона.
eMAG.bg започва дейността си в България през септември 2012 г., като за година и половина достига до 50% пазарен дял в категорията „електроника и IT”. Успехът се дължи на добрите цени, комбинирани с добро обслужване и промоционални кампании, които търговецът провежда.