Туристическо преживяване от бъдещето

360-градусови разходки в хотели и ресторанти дават възможност да разгледаш, преди да резервираш

05.12.2014г. / 17 39ч.
Мария Дуковска
Туристическо преживяване от бъдещето

Навярно всеки, който мечтае да прекара ваканцията си на комфортно и красиво местенце се е питал дали избора на хотел или къща за гости, който е направил, е правилен. Много от ваканционните ни емоции са свързани с това къде сме отседнали и къде похапваме със семейството и приятелите си. Но как можем да сме сигурни, че мястото, което сме резервирали, наистина отговаря на очакванията ни?

Най-смелите новатори в туристическия и технологичния бранш вече мечтаят за изцяло виртуални преживявания, в които ще посещаваме екзотични места само с помощта на очила, създаващи виртуална реалност. Скептиците пък смятат, че хората никога няма да заместят реалните преживявания с виртуални такива. Но между тези две мнения има и нещо общо. Новите технологии могат да помогнат на туристите да направят много по-информиран избор за предстоящата си почивка, като им позволяват да резервират място, съответстващо на техните предпочитания. 

Една от достъпните технологии, която вече набира скорост в цял свят е Google BusinessView – 360-градусови онлайн разходки, създадени по подобие на панорамните разходки, които Google разработи за улиците по цял свят StreetView. „Ресторанти, магазини и хотели по цял свят започват да използват панорамно заснемане, за да убедят потребителите в качеството на услугата си и да ги привлекат да посетят физически базираните им обекти,“ каза Бетина Павлова - Мениджър ключови клиенти от Scoretour България, агенция, сертифицирана от Google за заснемане на панорамни бизнес снимки.

„Едва ли скоро ще заменим истинското преживяване с виртуална реалност, но определено виртуалните разходки биха допринесли да подберем най-приятното място за почивката ни,“ добавя Павлова.

Направете виртуална разходка в един от столичните ресторанти тук:  

Направете виртуална разходка в един от хотелите на българското Черноморие тук:

Коментирай