Снимка: Активиа
Два нови летни вкуса представи "Активиа“ – малина и ананас, като малината се появява за първи път в портфолиото на марката. Двата продукта вече са в търговската мрежа.
„Какъв е вкусът на твоето лято?“ – пита „Активиа“ и призовава потребителите си да опитат новите й предложения и да изберат между:
Потребителите ще могат да гласуват за вкуса на своето лято, като се включат в 8-седмичната кампания на марката. Те ще могат да гласуват на сайта www.activia.bg или чрез SMS да участват за седмична награда – модерен градски велосипед, и двете големи награди – пътуване до Барселона и Флоренция.
Пълните правила могат да бъдат открити на: www.activia.bg.
За „Активиа“
С присъствие в над 70 държави на всички 5 континента, „Активиа“ е най-известната марка свежи млечни продукти, предлагана от Danone Dairy от 1987 г. Тя съдържа уникална комбинация от бактерии, подбрани от експертите на „Данон“, включително Бифидус актирегуларис (повече от 4 милиарда Бифидус актирегуларис могат да бъдат открити в порция от 125 г). Предимството на млечните продукти на „Активиа“ е резултат на повече от 20 години проучвания и опити. Редица клинични експерименти показват, че бактериите Бифидус актирегуларис оцеляват при преминаването през храносмилателната система и достигат чревната флора живи и в големи количества.