Друг случай е свързан с плакати на друго нощно заведение, чието название е lsdance. На плакатите името е изписано по умел начин, показващ на минувачите само първите три букви LSD, известен синтетичен наркотик. А под трибуквието е изписан адресът на заведението.
Друг скандал с реклама на наркотични вещества е дело на мобилен оператор, чийто слоган “ИзвънПЛАНова тарифа”, има двусмислено значение на фона на зелено листо, подозрително приличащо на марихуана. След като в офиса на фирмата са получили множество жалби от разгневени граждани, рекламата е спряна.
Според служители на Федералната служба за контрол на трафика на наркотици в Москва няма изградена законова уредба, която да повлияе на рекламодателите да спрат пропагандата на забранените опиати. На този етап първо се извършва комплексна експертиза – лингвистична и психологическа и, ако специалистите решат, че рекламата е със съмнителен характер, рекламните транспаранти или билбордове се премахват, а рекламодателите понасят административна отговорност, т. е. глоба. Но докато това стане, московчани ще останат с впечатлението, че в страната дрогата е легализирана.