Майонеза „Краси“ е любимата българска майонеза

Според потребителите в класацията „Любимите марки“

02.07.2015г. / 11 08ч.
Михаела Лазарова
Майонеза "Краси"

Майонеза "Краси"

Майонеза „Краси“ е любимата българска марка в потребителската класация „Любимите марки“ за 2015 година. Лидерът на пазара на майонеза у нас – „Краси“ е победител в две продуктови категории – „Млечни продукти“ и „Българска марка“, като грабна приза и в двата раздела.

Над 40 000 души номинираха предпочитаните от тях брандове в единствената потребителска класация у нас. Майонезата „Краси“ бе номинирана от потребителите за участие в „Любими марки“ и успешно премина трите кръга на класацията.

Инициативата е израз на потребителските предпочитания към дадени брандове в различни отрасли. И не просто на предпочитанията, а на една истинска емоционална привързаност към конкретни марки, които ако изчезнат, биха ни липсвали. Това е поредната висока оценка за бранда от страна на потребителите, чието доверие вече повече от 20 години направи майонеза „Краси“ най-продавания продукт на пазара у нас.

Малко са продуктите, които остават с високо качество дълги години и потребителите продължават да им вярват. Постоянното качество е категория, с която майонеза „Краси“ не допуска компромиси – не се променя технологията и рецептата, не се заменят съставки с по-евтини еквиваленти и заместители, затова „Краси“ вече повече от 20 години остава все така любима и предпочитана от всички.

Майонеза „Краси“ непрекъснато обогатява портфолиото на своите продукти, търси и експериментира с нови продукти и вкусове.

В категория „Минерални води“, потребителите определиха за любима марка минерална вода „Хисар“, а газирани напитки и студен чай „Хисар“ преминаха успешно трите етапа на състезанието и се класираха в челната тройка на секцията безалкохолни напитки.

„Любимите марки“ е единствена по рода си потребителска класация. Провежда се за седма поредна година и дава възможност на потребителите да определят марките, които обичат и които сред голяма конкуренция са спечелили тяхното доверие.

Инициативата е уникална потребителска класация, основана само и единствено върху мнението и нагласите на потребителите. По този начин „любимите марки“ представлява не експертното, а потребителското мнение за брандинга. Резултатите и точния брой гласове, дадени за всеки бранд в последния кръг, можете да видите тук www.mylovemarks.eu/results.php

Коментирай
31 rate up comment 0 rate down comment
Анонимно ( преди 9 години )
Почнаха да слагат яйчен прах, вместо яйца...
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
32 rate up comment 1 rate down comment
кики ( преди 9 години )
Вчера опитах и щях да повърна.Някаква киселееща химия с отвратителен вкус.Меко казано....
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
34 rate up comment 0 rate down comment
Анонимен ( преди 9 години )
Беше ми любима преди мнооого години, но откакто я развалиха, изобщо спрах да ям майионеза...завинаги!
отговор Сигнализирай за неуместен коментар