Корица: издателство "ИнфоДАР"
Хубавото питие е в състояние да оживи следобедите и вечерите с приятели!
Представяме ви книгата „Коктейли“ – елегантен и практичен джобен наръчник, който да придружава всеки професионален барман на работното му място или всеки вдъхновен „бариста“ при различни поводи (вкъщи, на почивка, на купон или на курс за бармани).
Тази книга включва рецепти за 100 напитки и е разделена на четири глави: „Щастлив час“, „По всяко време“, „След вечеря“ и „Модерно“ – в които се редуват класически коктейли, като „Мартини“, известния „Куба либре“ и „Стингър“, и напитки, утвърдили се като „нови“ класики – „Кайпирошка“, „Космополитън“ и изтънченото ябълково мартини.
За всяка напитка е предоставена рецепта с няколко секции: Съставки (в милилитри и грамове), Произход и история, Приготвяне и Употреба. В рецептите са посочени и алкохолното съдържание и калоричността – удобство както за професионалните бармани, които вече осъзнават колко е важно да предлагат правилните питиета, така и за любителите на смесени напитки, които искат да пият „здравословно“ и умерено.
Тази изключително елегантна и красива както по форма така и по съдържание книга запознава с любопитни факти и легенди свързани с историята на термина „коктейл“, а също така с произхода и историята на всеки един коктейл описан в книгата.
Специално подбраната серия от снимки в тази книга илюстрира прекрасно всеки един коктейл.
Красивата форма на книгата – бижу „Коктейли“ предизвиква желание за коктейл и вдъхновение за чудесно настроение!
Джан Франко ди Низо е професионален барман, който печели национални и международни състезания и провежда професионални обучаващи курсове за коктейл-бармани / класическо барманство / и баристи. От 1986 г. насам той е работил в различни заведения в Бергамо и областта.
Давиде Манцони има степен по „Кино“ от Католическия университет в Бреша и редува страстта си към готвенето с тази към филмите и писането.
Фабио Петрони е изучавал фотография и си е сътрудничил с най-талантливите професионалисти в областта. В работата си специализира в портрети и натюрморти, област, в която проявява интуитивен и взискателен стил. В сътрудничество с големи рекламни агенции той е участвал в редица кампании за престижни фирми, включително някои от най-известните италиански марки.
На книжния пазар от 16 октомври 2015 г.
Издателство: ИнфоДАР
ISBN 978-954-761-554-0
Обем: 128 стр.
Корична цена: 18 лв.
Прочетете още: