Проучване на агенцията за социологически проучвания GfK България потвърждава водещата позиция на bTV на телевизионния пазар у нас. Според проучването bTV заема челни позиции в категориите най-гледан канал в България (38%), любим телевизионен канал (34%) и най-висока спонтанна разпознаваемост на марката (44%).
Проучването затвърждава водещата роля на предпочитан източник на информация за България на емисиите новини и публицистичните предавания на bTV. За 49% от гледащите телевизия в часовия пояс от 19:00 до 20:00 часа bTV Новините са първи източник на информация за събитията от страната и света, а сред зрителите, имащи доверие в медиите (които са над 80%), 45% посочват, че bTV е медията с най-висока степен на доверие (45%).
„120 минути“ е посочено за най-успешното и интересно публицистично предаване (30%), следвано от „Лице в лице“ (23%). Най-високо по този индикатор от предаванията на Нова се класира „Комбина“ с едва 10% споменавания.