Наградите за учениците, изпратили своите рисунки за конкурса, са три стипендии за шест месеца и бяха връчени както следва:
Картината на Габриела Иванова Узунова на 16 г., НХГ “Димитър Добрович” – Сливен, от гр. Ямбол, получи наградата на гостите на изложбата, която беше връчена от г-ца Александра Сърчаджиева.
Александра Миладинова, на 15 г., 47 СОУ “Хр. Г. Данов”, гр. София получи наградата на “HPVGard”, която бе връчена от г-жа Лиляна Асенова, председател на Сдружението.
Ивайло Христов, на 17 г., НГИИ “Илия Петров”, гр. София получи своята награда от Елизавета Закхарова – Регионален директор на фармацевтична компания MSD, любезно съдействали за осъществяването на конкурса.
Първата изложба от конкурса се състоя на 6 декември 2006 г. Награди получиха три студентки от Националната художествена академия.
Всички наградени рисунки от първата и втората изложба ще бъдат използвани като визии за предстоящите кампании, посветени на профилактиката на рака на маточната шийка в България.
На събитието присъстваха г-жа Мариана Хил, председател на Международния клуб на жените, г-жа Мариета Стоянова и г-жа Весела Ставрева от Движението на българските майки, г-жа Христина Пендичева от Сдружение “Настоящи и бъдещи майки”. Присъстваха и представители на големи български компании.
След награждаването на победителите, гостите си избраха по една картина, подарък от HPVGard. Те ще могат да я поставят на видно място в своя офис или дом. Така всички техни колеги и приятели ще научат и ще станат съпричастни към кампанията “Кажи на някой!”.
Изложбата се състоя в рамките на Първата европейска седмица за профилактика на рака на маточната шийка, организирана от Европейската асоциация за рака на маточната шийка (ECCA). Седмицата е посветена на проблема за профилактиката на заболяването и има за цел всички жени от цяла Европа да разберат как могат да се предпазят от него.
Националният конкурс за рисунка на тема “Кажи на някой!” за ученици и студенти е част от информационната кампания “Кажи на някой!”, осъществена с любезното съдействие на фармацевтична компания MSD. Кампанията има за цел да повиши познаваемостта върху рака на маточната шийка и да акцентира върху това социално и обществено значимо заболяване, което вече може да се предотврати и с ваксина. На www.hpvgard.org или на гореща телефонна линия 0700 1 87 87 (на цената на един градски разговор, всеки ден от 10:30 до 17:00 ч.) всеки желаещ може да получи подробна информация за заболяването.