Снимка: istock
Тази година три двойки кандидат-младоженци ще получат финансова подкрепа от Пещерска отлежала, за да реализират своята желана сватба. Ракията, известна като пазител и посланик на българските семейни ценности, стартира кампания с цел поощрение на готовите, но не събрали достатъчно средства и смелост да сключат брак със своята половинка.
Желаещите да участват в кампанията имат тази възможност до 27 юли. Нужно е да направят регистрация на сайта на инициативата „Просто кажи Да!“. За участие в играта са нужни само имената на младоженците, тяхна обща снимка и кратко описание чрез текст или видео на историята и мечтата им за сватба.
Пещерска отлежала ще поощри три български брака с награден фонд от 5000 лв. за организиране на тържеството, фотограф и оператор за заснемането му и с качествена, добре позната отлежала ракия за всички гости на събитието.
В сайта на кампанията могат да се регистрират и приятелите на двойките, които ще влязат в ролята на бъдещите гости на голямото събитие – „сватбари“, и ще могат да подкрепят младоженците, на които симпатизират, като гласуват за тях.
В замяна Пещерска отлежала ще награждава всяка седмица 10 от тях със сватбен пакет за подгряване на събитието. Общо 90 сватбари ще получат награди в периода на кампанията, а всеки понеделник 10 от младоженците ще бъдат уважени с комплименти от организатора на играта – гравирани ракиени чаши с имената им и бутилка от любимата ракия.
До момента в инициативата са се включили 45 бъдещи съпружески двойки и повече от 940 техни приятели – поддръжници. „Това, което ни мотивира да създадем подобна инициатива е вярата в българското семейство и желанието за запазване на семейните български ценности. За съжаление нараства процентът на младите, които не желаят да сключват брак поради финансови затруднения, а това не би трябвало да е единствената пречка пред влизането в тайнството на семейния живот.“, коментират от компанията производител.
Ракията е с дългогодишна история на българския пазар и се позиционира като пазител на българската традиция и семейните ценности. Пещерска е позната най-вече като ракия номер едно по пазарен дял.
Данните от изследване на пазара на ракии за предпочитанията на консуматорите у нас преди месец показаха, че те предпочитат именно тази напитка, защото я възприемат като семейна, с постоянно високо качество, с мек вкус, подходяща за техните специални поводи.