Днес, 8 март 2007 г. от 10:30 часа в ресторант „Фенси” на втория етаж на Сити Център София се проведе женска закуска с шест красиви и успели дами. Инициативата е на Сити Център София и вашето любимо списание Аз жената по случай празника на нежната половина на обществото.
Ива Екимова (ПР практик), Бонка Илиева - Бони (фолк певица), Анна Геновска (представител на Tom Tailor и Oviesse за България), Мария Денева (управител на музикална агенция), Горица Белогушева (онлайн маркетинг специалист) и Ирина Люцканова (ПР на Сити Център София) обсъдиха в неформален разговор темата за модерната жена - каква е тя, как съчетава работата и личния живот, бизнеса и семейство, кое я прави модерна. Водещ на дискусията бе Жюстин Томс - основател на Аз жената, писател и преподавател по онлайн маркетниг.
Тази дискусия постави началото и на фотоизложбата на сайта „Аз жената” за непрофесионална авторска снимка на тема „Образът на модерната жена” - жената от днес, жената майка, съпруга, дъщеря, в своето ежедневие, на работното си място или у дома, в свободното време, сред природата, жената на върха на славата си.
По повод своя пети рожден ден Az-Jenata.bg организира своя най-мащабен досега конкурс - “Аз жената - образът на модерната жена”. В него се включиха над 250 автора - любители от цялата страна. Събраните фотографии представляват уникален букет от различни погледни върху жената, с нейните различни лица, роли и ситуации. Най-добрите 70 снимки от конкурса могат да бъдат видени от 7 до 31 март на експозиция, която ще бъде изложена на нетрадиционно място в Сити Център София.
Журито на конкурса съставено от екип на Az-Jenata.bg и на магазините за фотография Фотосинтезис определиха победителите в две категории - “Жени снимат жени” и “Мъже снимат жени”. Наградите в конкурса са осигурени от партньори на Az-Jenata.bg, сред които: Ресторант Фенси и Сити Център София, Амперел ООД, Орифлейм, Time is money, Фостър, ИК Сиела и ABC Design & Communicaton.
За CCS
Сити Център София e първия мол в България, който обединява 100 магазина за дрехи, бижута, мебели, бельо и аксесоари, супермаркет, аптека, оптика, фризьорски салон, химическо чистене, 6 кинозали, суши бар, пицария, италиански ресторант, шоурум за техника, банка, фотостудио, представителства на основните телеоператори, coffee shop, заведения за бързо хранене.
Молът разполага с един открит и два закрити паркинга с общ капацитет от 500 паркоместа. На територията му се намира и шоурумът на Maseratti.
Работното време на комплекса е съобразено с ритъма на клиентите - магазините работят от 10 до 22 часа, а заведенията, киното и паркинга - до 2 след полунощ.
Наред с добре познатите вериги Technomarket и Piccadilly, чрез представителствата си в City Center Sofia за първи път на българския пазар влизат Marks&Spencer, Coffee Heaven, Women`Secret, Рastarito Restaurant, Leonardo, Spingfield, Toi&Moi, Pasabahce, Sinequanone, Steilmann, Guy Laroche, Faram, Reflections, Truassardi Jeans, Oviesse.
През 2006 година Сити Център София спечели наградата на публиката в престижния конкурс „Сграда на годината”.