„Рефан България“ с отличие от Forbes Business Awards 2016

Отличието е за социална и публична ангажираност

27.01.2017г. / 11 30ч.
Михаела Лазарова
Снимка: REFAN

Снимка: REFAN

С поредно голямо отличие започна новата година за „Рефан България“. Пловдивската компания получи специална награда за „Социална и публична ангажираност“ (Social and public engagement) на шестата официална церемония Forbes Business Awards 2016 в София хотел Балкан. Алпинистът Боян Петров откри бизнес събитието, което събра на едно място предприемачи и техните вдъхновяващи истории.

Той умело направи паралел между планинските върхове и върховете в бизнеса. Независимо жури излъчи победителите в осем категории измежду 165 кандидатури, представени от 85 компании.

Това е четвъртият приз, който Forbes връчва на известната в цял свят българска козметична фирма „Рефан България“. То идва след специалните награди „За развитие на семейния бизнес“, „За качество“ и за „Проспериращ и устойчив бизнес“.

През своята 25-годишна история REFAN се превърна в най-красивата и ароматна визитна картичка на страната със своите разнообразни, качествени и близки до сърцата на хората продукти, основани на природни формули. Компанията дава възможност на стотици предприемачи в България и по света да развиват успешен бизнес с разработения иновативен и гъвкав франчайз модел, чрез мрежа от повече от 400 бутика по целия свят.

Успешният бранд е носител на най-престижната европейска награда за качество от Париж от Клуба на Лидерите в световната търговия – Global Trade Leaders’ Club. REFAN е и носител и на Европейската награда за качество и бизнес престиж – Golden European Award – 2016 г.

Специалната награда на Forbes за „Социална и публична ангажираност“ идва при „Рефан България“ заради щедрата и постоянна подкрепа, която фирмата оказва във всички материални и духовни сфери на обществения живот – социална, здравна, спортна, културна, образователна.

REFAN е носител на наградата за благотворителност „Димитър Кудоглу“, на отличието за най-верен дарител на децата-аутисти – „Малкият принц“, на два приза „Златно сърце“: „За цялостна социална отговорност и благотворителна дейност“ както и „За принос в спорта“.

Като процент от печалбата благотворителните инициативи на REFAN са много по-щедри от тези на доста по-големи фирми. И макар че това не е инвестиция с парична възвръщаемост, в REFAN са убедени, че печалбата от нея е огромна и че най-безценно е това, което не се измерва с пари.

Коментирай