Виктория Миткова: Шансът е кредит на доверие, който не идва даром

Изпълнителният директор на Investor Media Group в открит разговор за медиите, рекламата и високите критерии в работата пред сп. „Мениджър“

28.02.2017г. / 11 04ч.
Мария Дуковска
Виктория Миткова. Снимка: сп. Мениджър

Виктория Миткова. Снимка: сп. Мениджър

Виктория Миткова разказва за пътя си, успехите в създаването и утвърждаването на силна медийна група с две телевизии, 16 онлайн платформи, радио, две списания, както и на рекламна агенция, в новия брой на списание „Мениджър“. Според нея нищо трайно не е въпрос само на шанс, най-малко успехът.

„Да получиш шанс най-често означава да заслужиш кредит на доверие, което не идва даром... Предпочитам да вярвам в труда като първопричина и за шанса, и за успеха“, казва тя, като се позовава на своя личен опит и път.

По отношение на медийната независимост Миткова вярва, че в основата на свободата в професията са личният морал, отговорност и избор на всеки журналист поотделно. „Това, което гарантирам, е, че в Investor Media Group журналистите могат да бъдат независими – и поотделно, и заедно. В това отношение съм наистина привилегирована – имам изключителен екип, на който съм благодарна всеки ден“, казва изпълнителният директор на групата.

За бъдещето на медиите Миткова коментира: „Виждам интернет много повече като възможност за развитие и разпространение на ТВ продукта, отколкото като заплаха“.

Какво е мястото на таланта по пътя към успеха? Какво отношение има кариерата към щастието? Кои са важните уроци? Какво цени най-много в екипа си? Отговорите от Виктория Миткова на тези и още въпроси ще видим в голямото интервю от новия брой на списанието.

Супершеф ли сте? Този въпрос задава „Мениджър“ в темата на броя си и дава някои от най-важните характеристики на супершефовете: Те стават рано – преди 4 сутринта, спортуват, живеят здравословно. Те не работят, те живеят с работата си. В един по-различен разказ от първо лице Левон Хампарцумян от УниКредит Булбанк, Зоя Паунова от „Астра Зенека“, Станислав Разпопов от „Дунапак-Родина“, финалисти в различни издания на конкурса „Мениджър на годината“, се разкриват в нова светлина.

За желанията на бизнеса и обещанията на политиците е анализът на Красен Станчев, председател на УС на Института за пазарна икономика. В него той отговаря на въпроса дали поне една партия предлага дори подобие на политика, от която бизнесът има нужда.

„Най-добрият протекционизъм за българската икономика е защитата от международния протекционизъм“ пише Даниела Бобева в новия „Мениджър“. Тя обяснява защо първоначално тих и маргинален, а напоследък все по-шумен и властващ, идва духът на протекционизма – и какви са последиците за икономиката от него.

И още в броя – за юситата, поколението на Специалните, които идват след хипстърите, с претенцията, насадена им още в детството, че заслужават най-доброто. Как се работи с тях, как се мотивират, могат ли и кога ще стигнат надалеч? „Мениджър“ дава някои от отговорите.


Още интересни герои, зараждащи се тенденции, силни анализи и компетентни автори търсете в броя.

 

Коментирай
3 rate up comment 1 rate down comment
Николета ( преди 7 години )
Медия, която си заслужава да се чете и гледа респективно. Другите национални телевизии трябва да взимат пример как се прави, а не да гонят само рейтинг и да ни заливат с черни новини.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар