Повече от 60 социално отговорни компании, близо 400 доброволци и над 20 медии превърнаха кампания „Великден 2017“ в най-успешната великденска кампания на Holiday Heroes до момента. Благодарение на тях, празничните герои успяха да опаковат рекордния брой от 5277 празнични пакета за Великден, в почти всеки от които имаше по 14 хранителни продукта.
С дарените средства, продукти и време, те осигуриха празнични пакети с хранителни продукти, които достигнаха до семейства в нужда в цяла България, за да зарадват с пълна празнична трапеза повече от двадесет хиляди българи. След великденската си кампания Holiday Heroes показа, че корпоративното доброволчество в България се развива.
Безброй акции и инициативи донесоха успех на великденската кампания. Едни от най-вълнуващите бяха спортните турнири между компании от серията „Спортувай с мисия“, които спомогнаха за набирането на финансови средства, което служителите съчетаха с тиймбилдинг, игра на боулинг и с картинг.
Музикалната изненада, която поднесоха Ненчо Балабанов, Павел Владимиров и Милица Гладнишка, влизайки в образите на световни звезди по време на ретро партито на Holiday Heroes и благотворителният концерт, който Илия Калоджеро Курто Пелле от НГДЕК организира съвместно с други национални гимназии, също допринесоха за успеха на каузата.