Дивна.
Любими български звезди пяха в благотворителния концерт с мото „Благодаря От любов към живота“, който отбеляза кулминацията на кампанията на Avon срещу рака на гърдата тази година.
Вълна от розови знаменца направиха присъстващите на събитието в израз на съпричастност към засегнатите от коварната болест. В рамките на концерта за 16-та поредна година посланици и съмишленици на каузата подкрепиха жените с рак на гърдата и припомниха важността на профилактиката, ранната диагностика и на помощта за жените, борещи се с болестта.
Дивна, Дичо, Йоанна Драгнева, Виктория Георгиева, струнна формация „Хипнотик“ и вокален състав „Нова музика“ изпълниха най-големите си хитове и благодариха на всички, които се включиха на място или вече са дарили за каузата. Всеки присъстващ можеше да подкрепи жертвите на болестта, като закупи благотворителен продукт от розовата серия на Avon.
„Бих искала да кажа своето БЛАГОДАРЯ за подкрепата на всички в кампанията „От любов към живота“. Благодаря на представителите на Avon, които са движещата сила на кампанията. Техните неуморни усилия и вдъхновение са причината вече 16 години да успяваме да осигурим не само финансова, но и емоционална подкрепа на диагностицираните жени и техните близки. Благодаря и на всеки, поръчал своя благотворителен продукт, като така ни помагате да даряваме все повече подкрепа и заедно създаваме едно по-добро утре „От любов към живота“, отбеляза Елисавета Коробченко, управляващ директор на Avon за България, Сърбия, Черна Гора, Албания и Македония.
В събитието участваха и основните партньори на кампанията – фондация „Една от 8“. Заедно с фондацията, Avon стартира програмата „Бъди до мен“, в рамките на която от края на 2015 г. до момента над 4000 жени са получили информационна, практическа, юридическа и психологическа подкрепа, организирани са 2 групи за арттерапии, осигурени са 1400 профилактични прегледа в София, Варна, Бургас и Русе. Присъстващите на концерта имаха възможността и да разгледат „Розовия кемпер“ на фондацията, чрез който подкрепата на „Една от 8“ достига до хиляди жени в цяла България.
100% от печалбата от всички продадени благотворителни продукти се даряват за програмата „Бъди до мен“, а набирането на средства продължава целогодишно.
Az-jenata.bg е медиен партньор на кампанията.