Снимка: Lavazza
Световноизвестната семейна компания за кафе Lavazza и Кока-Кола ХБК България представиха своя обучителен център в страната. С консумирането на кафе от над 95% от пълнолетните българи единственият по рода си тренировъчен център е съвместен проект на двете компании и ще осигурява обучение за българските кафе специалисти.
Мястото предлага и възможност за експериментиране с нови рецепти за кафе и храна. Откриването на новото звено е част от ангажимента на семейната компания да разпространява италианската кафе култура в България.
„Изключително щастливи сме, че Lavazza се присъединява към семейството на Кока-Кола ХБК България. Това партньорство ни позволява да продължим нашата стратегия да задоволяваме нуждите на нашите потребители 24 часа, 7 дни в седмицата чрез портфолио от водещи брандове, обхващайки всички поводи за консумация. Обучителният център ни дава уникална възможност да обучаваме баристи и бармани в изкуството на приготвяне на кафе и коктейли.“, сподели Светослав Атанасов, изпълнителен директор на Кока-Кола ХБК България.
В новия център ще провеждат обучения за приготвяне на кафе(всяка година 2000 баристи и бармани ще се обучават да приготвят кафе и специални коктейли), за да се запазят отличните качества на продукта както в момента на подготовка, така и по време на консумация.
Академията ще предлага и обучения за начина на сервиране на кафе и семинари за баристи, бармани и специалисти от хранителната индустрия, както и различни курсове за отглеждане, обработка и дегустация на кафе.
Кафе училището предлага и уникално обучение и по-нататъшна квалификация на обучители, които са в непрекъснат контакт с Международния учебен център в централата на кафе бранда.
През 2017 г. са проведени общо 7000 курса в тренировъчните центрове на марката по целия свят с над 40 000 участници. Голяма част от тях са запознати с изкуството за перфектно приготвяне на еспресо чрез семинари и обучения по време на различни събития и търговски изложения.