Божана създаде специално меню за кафе напитки

Starbucks отбелязва 10 години в България

07.06.2018г. / 12 00ч.
Михаела Лазарова
Снимка: Starbucks

Снимка: Starbucks

Пред партньори, медии и почитатели световноизвестната кафе верига Starbucks, представена в България от AmRest Coffee, отбеляза 10-годишнината от присъствието на бранда в България. Точно преди десетилетие отвори врати първото кафене на ул. „Гурко“ в столицата, което вече е напълно обновено и разширено. То разполага с търговска площ от 280 кв. м и 150 седящи места отвън и вътре.

На събитието беше представено и новото здравословно меню, създадено специално за бранда от победителя в MasterChef 2017 Божана Кацарова. То включва плодово смути, салата с моцарела и пиле, както и сандвич с шунка, авокадо и сирена.

Част от продажбите, реализирани от менюто на Божана, ще бъдат дарени на сдружение „Русаля“ – организацията, която е създала и управлява частното училище за изкуства и занаяти за социално слаби деца във великотърновското село Русаля.

По този начин, опитвайки вкусните предложения от менюто, почитателите на качествената храна и на бранда ще могат лично да допринесат за една благородна кауза в името на децата на България.

„Щастлива съм да работя съвместно с бранд като Starbucks, който е спечелил милиони верни почитатели по целия свят. Нашето ново меню в България ще отговори напълно на професионалния подход на веригата, като чрез него още повече хора ще могат да станат съпричастни към една по-висока кулинарна култура. Също така се надявам съвместната ни социална кауза да намери много съмишленици и да зарадваме с помощта си талантливите деца от училището в Русаля.“, каза Божана Кацарова.

В презентацията участваха най-добрите баристи на кафе веригата, които показаха уменията и опита си, натрупан през годините, като комбинираха по най-добрия начин емблематичните видове кафе.

Коментирай