Снимка: Детска Игриада, Investor Media Group
Над 350 деца спортуваха и се забавляваха заедно със своите родители по време на „Детска игриада“ 2018, която се състоя на 10 юни в парк „Заимов“.
Най-много кандидати за участие в спортните игри привлякоха отборните дисциплини – щафетни игри, бадминтон и щафетно бягане, в които малчуганите се състезаваха редом със своите майки и бащи. Така четвъртото издание на спортния празник на Investor Media Group, който тази година се проведе под надслов „Сподели радостта от спорта със своето дете“, предизвика голям интерес и успя да насърчи семействата да прекарат заедно повече време в спортни игри и забавления.
Опашки от деца, желаещи да покажат спортни заложби, имаше и в останалите дисциплини – бягане на 50 метра и велокрос. Част от малчуганите се включиха в специален волейболен мач, в който надделяха над представители на школата на Матей Казийски, както и над изпълнителя Venzy, инспектор N-JOY, водещия на „България сутрин“ – Златимир Йочев, водещата на спортните новини по Bulgaria ON AIR – Десислава Джерманска и репортера на предаването „Директно“ – Божила Симова.
Изключителен интерес проявиха малки и големи и към професионалните демонстрации по айкидо, карате киокушин, фехтовка, тенис на маса и хокей. А уроците по танци създадоха приятни емоции у всички участници в семейния спортен празник. За най-малките посетилите „Детска игриада“ 2018 създаде импровизирано пътно платно, на което да се запознаят с правилата за движение по пътищата. След образователната игра последваха и викторини с много награди, а в края ръцете на дечицата бяха изрисувани с любимия им пътен знак.
Всички участници в „Детска игриада“ 2018 получиха подаръци, а малките победители в отделните спортове бяха наградени на специалната стълбичка на шампионите. Детският спортен празник завърши със звезден концерт, в който Михаела Филева и Искрата изпълниха най-големите си хитове пред стотиците участници.
„Детска игриада“ 2018 е част от социалната мисия на Investor Media Group да насърчава родители и деца да изграждат и развиват здравословни спортни навици, като прекарват повече време в спорт и игри заедно. Кампанията е създадена, за да стимулира повече родители и деца да изберат своя любим спорт, като изпробват различни дисциплини и участват в разнообразни състезания.
Събитието се организира с подкрепата на А1, Allterco Robotics, бензиностанции ЕКО, Софийска вода, Select Asset Management, Florina, вкусните желирани бонбони Nimm 2 Smile Gummi, Doppelherz, Devin, Papilon и VS Dance. Събитието се подкрепя от Столична Община, а също така и от Българската федерация по лека атлетика, спортен клуб „Приорити спорт“, Бадминтон зала „Европа“, Хокей клуб НСА, Спортен клуб Айки будо, Клуб тенис на маса НСА, Клуб по фехтовка „Младост“ и Спортен клуб по карате Бушидо. Медийни партньори на събитието са телевизия Bulgaria ON AIR, dnes.bg, az-jenata.bg, az-deteto.bg, tialoto.bg, радио N-Joy и New Level Channel.