Smart Lady от Fibank вдъхнови над 300 жени да развиват бизнес в България

Програмата вече има престижна европейска награда от 24-каратово злато

11.03.2019г. / 13 40ч.
Мария Дуковска
Снимка: istock

Снимка: istock

Над 300 жени в България инвестираха в собствен бизнес през последната една година с помощта на програмата на Fibank Smart Lady. Специалната платформа включва различни банкови продукти с преференциални условия за жени предприемачи, сред които редица финансови и нефинансови решения, които целят да осигурят подкрепа, сигурност и спокойствие на дамите в българската икономика.

Навръх празника на дамите, програмата Smart Lady празнува своя първи рожден ден. Само за една година в малкия и среден бизнес у нас, ръководен от нежния пол, са инвестирани 35 млн. лв. отпуснати чрез платформата. Средствата са разпределени най-вече в експортноориентирани предприятия в сектори от сферата на металообработването, информационните технологии, леката промишленост, туристическите и транспортни услуги.

В рамките на периода чрез програмата бяха обучени 140 жени със собствен бизнес от шест български града. Те придобиха нови компетенции в различни модули като дигитален маркетинг, онлайн продажби, управление на персонала и др.

Една година след анонсирането на програмата за финансиране и подкрепа на дамите в българския бизнес, Smart Lady е отличена с четири престижни награди. Сред тях са призове за „Бизнес дебют на годината“ от b2b Media, за добри практики и иновации във финансовия сектор при налагане на търговската марка Smart Lady от списание Business Lady и награда в категория „Иновативни марки“ в конкурса My Love Marks 2018.

В края на миналата година програмата Smart Lady спечели и престижното отличие на European Excellence Awards на официална галацеремония в Дъблин. Конкурсът отличава най-добрите проекти в сферата на връзките с обществеността и маркетинговите комуникации в Европа. В него участваха 290 проекта, разпределени в 58 категории и избрани между общо 1500 кандидати.

Програмата Smart Lady на Първа инвестиционна банка бе отличена в категория „Балкани“, съревновавайки се със световни брандове като Philips, Procter & Gamble и Avon. Престижната статуетка, която ознаменува победата на платформата Smart Lady в авторитетния конкурс, е ръчна изработка с 24-каратово златно покритие, специално произведена в Ню Йорк.

Коментирай
1 rate up comment 0 rate down comment
Мика ( преди 5 години )
Много добра програма са измислили, жените имат нужда от подобна подкрепа
отговор Сигнализирай за неуместен коментар