Чисто нов градски шедьовър откри националната инициатива „Почисти и разкраси с Cif“ на специално събитие, което събра десетки посланици на промяната към по-чиста и красива градска среда в България. За втора поредна година брандът продължава каузата си да вдъхва живот на занемарени градски пространства.
Екипът на кампанията е все така мотивиран да даде нов живот на още занемарени пространства в страната. Освен да внесе промяната и да превърне мръсното в чисто и грозното в красиво, мисията на бранда е да създава нови градски шедьоври и да трансформира забравените такива.
Чрез инициативата да трансформира различни локации в страната Cif цели да насочи вниманието на хората към проблемните зони в българските градове. Тъжната истина е, че градската ни среда се състои от безброй занемарени, изоставени и разрушени места. Тези места някога са били част от градската култура, а сега са потънали в мръсотия и грозота.
За да даде добрия пример, творческият екип на бранда ще преобрази 3 градски кътчета в хода на кампанията, а за четвъртото всеки може да гласува на cifcleans.bg. На сайта потребителите ще могат и да качат своите предложения на още занемарени места в България, които да се състезават за новия си облик.
Всеки, качил снимка или гласувал за място, се включва в томболата за седмични награди: безжични слушалки и продуктови комплекти, както и за голямата награда – фотоапарат за моментни снимки.
Първата трансформация от кампанията отново допринася за вида на емблематичната за София Княжеска градина.
Снимка преди...
... и снимка след преобразяването.
Зад паметника на Съветската армия беше преобразен занемарен фонтан, който се превърна в място за срещи и общи спомени. Посланик на първата градска намеса е вдъхновяващият влогър и млад режисьор Крис Захариев.
Събитието събра на едно място представители на водещи печатни и електронни медии, инфлуенсъри и граждани. Присъстващите имаха възможността да бъдат сред първите, които да дадат гласа си за вече качените предложения за градска трансформация чрез гласуване с таблети на сайта на кампанията.
Трансформацията на фонтана включи цялостно професионално почистване на изрисуваните и замърсени компоненти, поставяне на дървени шезлонги за отдих, на кашпи с цветя, които да внесат още повече цвят и красота, както и огледални повърхности, в които да се оглеждат веселите лица на посетителите на градината. Преобразеното място получи и ново име: „Фонтанът на отраженията“.
На откриването момчетата от Freerun Bulgaria чрез паркур изкуството раздвижиха градския шедьовър пред публиката.
Проектът е реализиран със съдействието на Столична община, район „Средец“.