Три двойки ще спечелят по 5000 лв., видео и фотозаснемане на сватбите си и напитки за цялото тържество от конкурса „Просто кажи „Да“, научаваме от сайта на инициативата www.justsayyes.bg. Тя се организира за четвърта поредна година от „Пещерска“ ракия. Оказва се, че голяма част от двойките, които искат да отпразнуват брака си, срещат финансови затруднения за това. Но като цяло мераклиите да минат под венчилото се увеличават. При предните издания на „Просто кажи „Да“ са се включили общо 1914 двойки.
Българите се женят все по-често. Броят на сключените бракове през миналата година е рекорден, отчита и НСИ. През 2018 г. в страната са регистрирани 28961 сватби, което е с 368 повече спрямо предходната година (28593 през 2017 година и 26803 през 2016 г.). Близо три четвърти от всички регистрирани бракове (21 463) са сред населението в градовете. Най-много са сватбите в София през 2018 година, следвани от Пловдив и Варна. Създаването на семейство и отбелязването по традиционен начин с голям празник е каузата, зад която застава ракия „Пещерска“.
Желаещите да вземат участие в „Просто кажи „Да“ трябва да се регистрират на сайта на конкурса www.justsayyes.bg. Условието е, ако спечелят, да сключат брак в периода 26 август – 31 декември 2019. Двойките качват описание за своята мечтана сватба, обща снимка, а ако имат и заснето видео, това им носи бонус точки. Съдържанието трябва да е оригинално, за да е по-голям шансът за подреждане сред финалистите за голямата награда. „Вярваме в българското семейство и именно желанието да запазим традициите ни мотивира да организираме третото издание на „Просто кажи „Да!“. В последните години кампанията се радваше на огромен интерес. Щастливи сме, че „Пещерска“ е намерила своето място в отбелязването на традиционните празници и се консумира отговорно в специалните моменти за всяко семейство.“, коментират от компанията-производител VP Brands International. За първи път откакто се провежда конкурсът „Просто кажи ДА“, организаторите ще акцентират върху това, че „има живот след брака“. Те представят специални интервюта с две от двойките-победители в предходните издания на конкурса, които споделят емоциите от сватбения ден и живота си след това. Историята на една от двойките победители може да видите тук.
На сайта www.justsayyes.bg могат да се регистрират и „сватбари“ – хора, които нямат планове да се женят, но искат да следят кампанията, да подкрепят някоя от кандидатстващите двойки и да участват за седмичните награди. На лотариен принцип всяка седмица десет от сватбарите ще получават бутилка „Пещерска“.