Грешки при онлайн работна среща от вкъщи, които да не допускате

В извънредна ситуация работещите от вкъщи хора често ползват видеоконферентни връзки с колегите си

29.04.2020г. / 12 19ч.
Илияна Николова
Снимка: istock

Снимка: istock

Извънредното положение, наложено заради пандемията от коронавирус, постави хиляди хора в домашни условия. Работещите от вкъщи вероятно са се сблъсквали с редица проблеми, когато им се налага да проведат работен конферентен разговор онлайн с колегите си. Много грешки могат да се допуснат в тази наглед не чак толкова задължаваща комуникация, която обаче може да провали професионалния ви имидж, ако не се придържате към някои правила на етикет.

Флирт с колега: 10 неща, за които да помислите

Кои са грешките, които може би допускате при онлайн конферентен разговор с колеги, докато работите от вкъщи?

Не установявате дневен ред на срещата

Ако сте свикнали да провеждате редовни срещи с колегите си очи в очи, вероятно ви липсва този забавен момент, в който освен професионалните ангажименти обсъждате и забавни ситуации в офиса. Когато работите от вкъщи обаче е по-добре да се придържате към установен дневен ред и конкретен повод за провеждане на онлайн срещата с колеги. Това ще ви помогне да се предпазите от излишно губене на време, което вероятно нямате, защото вкъщи ви очакват не само задължителните работни задачи, но и всички ангажименти, свързани със семейството и децата. Организирайте добре времето си и провеждайте конферентни разговори стегнато и под определен ред.

Задайте си тези 5 въпроса преди да се срещате с колега

Не следвате етикета за онлайн срещи

Въпреки че сте си вкъщи това не означава, че можете да ядете по време на конферентен разговор, да усилвате телевизора, защото слушате паралелно и новините, не можете да се появите по пижама пред камерата. Тези и още грешки в етикета при онлайн срещите са недопустими. Провалят професионалния ви имидж и пречат на продуктивността ви, както и този на колектива.

6 знака, че не може да вярвате на колегите си

Не си водите бележки по време на срещата

Нормално е вниманието ви да бъде раздвоено по време на такава онлайн среща, в която участват много хора. За да бъде тя наистина продуктивна и смислена, водете си бележки, според които да се ръководите след това.

11 неща, които колегите ви тайно искат да ви кажат

Свързани статии

Не модерирате разговора

Във всеки разговор, в който участват много хора, има риск от какофония. Затова е важно да модерирате разговора така, че да има ползотворни изказвания и изслушване. Важно е да дадете думата на колегите, които имат какво да кажат по дадената тема, за да се избегне безцелно говорене.

Четирите най-ужасни типа колеги в офиса

Не репетирате презентациите, които ще правите след това

Тъй като разполагате с ограничено време в онлайн срещите, добре е да репетирате предварително презентацията си, хем за да се представите добре, хем да сте подготвени за евентуалните въпроси. Опитайте се да решите възможните проблеми преди да са се случили.

Как се работи с колегата интригант?

Коментирай
1 rate up comment 1 rate down comment
Георгиев ( преди 4 години )
България трябва да закупува лицензи и да произвежда всичко необходимо. Така преди половин век постъпи Турция и сега е сред двадесетте най напреднали държави в света. Правителството като иска да закупува изтребители, по добре да закупят лиценз за производството им. Това се отнася и за скоростните влакове.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
1 rate up comment 1 rate down comment
Петров ( преди 4 години )
Правителството трябва да сключи договор с фирми които произвеждат плексигласови маски за лието при работа с флекс. Те са много ефикасни при използването срещу вируса. Освен това да склщчват договор и с малките и еднолични фирми да произвеждат облекло и предпазни средства за пандемията. Така по качествените да бъдат за България, докато по некачествените могат да се изнасят за чужбина.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар