Bulgaria ON AIR с номинация за любима телевизионна марка

Това е поредното доказателство за зрителското одобрение към журналистическия принос на телевизията

22.06.2020г. / 13 40ч.
Мария Дуковска
Bulgaria ON AIR с номинация за любима телевизионна марка

Националната политематична телевизия Bulgaria ON AIR е сред номинираните за любима телевизионна марка в класацията „Любимите марки“. Инициативата се организира за 12-та поредна година и е единствената онлайн класация, която дава възможност на потребителите да оценят брандовете, които са заслужили доверието им.

Това е поредното признание за Bulgaria ON AIR, която е един от най-предпочитаните източници на информация според годишния доклад на Института „Ройтерс“ към Оксфордския университет. През 2019 година медията се нареди сред 50-те най-желани работодатели от българските студенти според проучването Graduate Survey на агенцията ToTheTop Agency. В края на миналата година политематичната телевизия получи отличие и за „Медия на годината“ в класацията „Топ 100 на водещите фирми“, която се организира от Българската търговско-промишлена палата.

Номинацията на Bulgaria ON AIR в „Любимите марки“ е поредното доказателство за одобрението, което телевизията получава както от бранша, така и от зрителите. Гласуването в класацията ще се проведе на 3 етапа. По време на първия етап потребителите ще отличат шестте най-предпочитани компании във всяка категория. Втората част на конкурса ще открои трите любими марки за различните отрасли, а между 8 и 14 юли ще се проведе финалният и най-важен етап, който ще определи победителите.

Подробности за класацията, в която всяка година гласуват между 20 000 и 40 000 крайни потребители, както и как може да подкрепите любимата си телевизионна марка, ще откриете на www.mylovemarks.eu.

Коментирай