Снимка: Kaufland България
Kaufland България представи собствената си марка прясно месо „Шеф Месар“ с гарантирано качество от TÜV Nord България. Независимият институт за сертификация и на хранителни стоки проверява и контролира всички доставчици на марката и гарантира качественото производство и спазването на всички законови мерки. Всички 18 продукта от асортимента на марката „Шеф Месар“ носят знака „Контролирано качество при производителя“ върху опаковката, което е резултат от успешно преминати многократни и задълбочени, отчасти и необявени проверки и лабораторни изследвания на продукцията от страна на сертифициращия орган.
„Клиентът изисква качество и е свикнал да го открива при нас. Собствената ни марка „Шеф Месар“ е поредното доказателство за това, че в Kaufland приемаме изключително отговорно очакванията на потребителите и работим последователно, за да осигуряваме доказано качествени продукти за българските домакинства всеки ден. И тъй като качеството при нас не е само на думи, се радваме, че продуктите от собствената ни марка преминаха успешно тестовете и на доказани независими експерти по качеството, каквито са партньорите ни от TÜV Nord България“, коментира Васил Василев, директор „Свежи храни“ в Kaufland България.
„Проверихме качеството на месото с марка „Шеф Месар“ по 4-степенна система. Тя включва изненадващи проверки на място при доставчиците на месо, лабораторни изследвания на взетите проби, внимателен мониторинг на правилното транспортиране на продукцията от доставчика до търговската мрежа и проверка чрез т.нар. „тайни клиенти“, които подбират продукти за тест от независими акредитирани лаборатории“, обясни Стоян Йотов, управител на института за сертификация и на хранителни стоки TÜV Nord България.
Стриктният качествен контрол на „Шеф Месар“ започва още при производителите. Kaufland България работи само с доставчици на месо, които притежават международно признати сертификати от групата GFSI за безопасност и качество на храни.*
Компанията налага и строги вътрешни процедури по контрол на качеството, които изискват допълнителен одит от независима експертна организация по съвкупност от критерии за безопасност, качество и стандарт на работа на производителя, зададени от търговската верига.
Преди продуктите да стигнат до хладилните витрини в хипермаркетите на веригата, Kaufland следи строго и за непрекъснатата хладилна верига на доставка, като съобразява температурния режим на всяка стъпка от логистиката на артикулите.
В допълнение качеството на продуктите от серията се проверява и от външната акредитирана българска лаборатория Глобалтест. На годишна база са планирани над 5000 лабораторни анализа, които изследват качеството и безопасността на продукта при неговото производство, транспорт, съхранение и предлагане.
Продуктовата серия на „Шеф Месар“ включва 18 продукта пилешко и телешко месо от изцяло български производители, както и прясно свинско месо от внимателно подбрани доставчици. За всички тях компанията си партнира с утвърдени български производители и доставчици в сектора у нас.
Един от тях е Гарантмес ЕООД, утвърден български производител на месо и месни продукти, който използва модерни производствени линии за обработка и пакетиране.
„Гарантираме качеството на месото с марка „Шеф Месар“, което произвеждаме за Kaufland България, като контролираме всички точки - от получаването на месните суровини, влагането им в продуктите, условията на труд и доставката до мрежата хипермаркети в цялата страна“, разказва Петя Чокоева, специалист по качеството в Гарантмес ЕООД.
За да стига максимално свежо до потребителя, месото на Kaufland с марка „Шеф месар“ се пакетира по съвременни опаковъчни технологии на място от производителите веднага след разфасоване, когато е най-прясно. Опакова се в защитна атмосфера, съобразена с конкретния продукт, за да могат свежестта, цветът и вкусовите му качества да се съхранят максимално дълго. Затова помагат съставките на контролираната среда в опаковата – добре пречистените кислород, въглероден диоксид и азот. Действието им върху продукта е различно – въглеродният диоксид например възпира развитието на микроорганизми в продукта, високото съдържание на кислород пък запазва свежестта и естествения цвят на месото, а азотът поддържа обема и добрия вид на изделието.
Специалната опаковка се запечатва херметически, което не позволява да бъде нарушена и предпазва продукта както от слепване или изсъхване, така и от външно замърсяване по пътя от производителя до клиента.
Повече за новата собствена марка прясно качествено месо „Шеф Месар“ можете да намерите тук.
*GFSI е частна организация, която предоставя платформа за сътрудничество между водещи световни експерти по безопасност на храните от търговци на дребно, производители и компании, свързани с веригата за доставка на храни, международни организации, академични среди и държавни структури.
Тя включва стандартите IFS (International Food Standart), който е международно утвърден стандарт за безопасност на храни и BRC - Стандарт на британския консорциум на търговците на дребно BRC (British Retail Consortium)
За Kaufland България
Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от близо 1,6 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната секип от над 6 000 служители. През 2019 г. компанията разполага с 60хипермаркета в 34 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с инвестиции от над 1,4 млрд. лв.Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.