2,9 милиона читатели избраха онлайн медиите на Investor Media Group през ноември

Рекордни резултати за медийната група на Investor

09.12.2020г. / 17 13ч.
Аз жената
2,9 милиона читатели избраха онлайн медиите на Investor Media Group през ноември

Рекорден брой читатели се довериха на онлайн медиите на Investor Media Group през ноември, което отреди на медийната група с най-разнообразното журналистическо портфолио от канали на пазара, най-големия ръст в историята ѝ досега. По данни на Gemius през ноември Investor Media Group е достигнала до 62% от интернет аудиторията, което означава, че 2,9 милиона потребители са избрали да се информират от онлайн медиите на групата, правейки Investor Media Group втората най-предпочитана група в България.

Ръстът през ноември е продължение на тенденцията към постоянно увеличаване на потребителите, които се доверяват на разнообразните и утвърдени журналистически канали на медийната група, като само за последните 12 месеца пазарният дял на групата бележи ръст от 10 процентни пункта. В същото време цифрите показват, че за изминалата година Investor Media Group е успяла значително и устойчиво да разшири покритието си, достигайки до 15% повече потребители за първите 11 месеца на годината спрямо 2019.

Впечатляващи постижения отбелязват почти всички медии от портфолиото на групата. Най-четеният уебсайт за икономически новини и безспорен лидер в сегмента е Investor.bg. По данни на Gemius през ноември уникалните посетители в сайта надвишават 941 000, което е ръст от 4 на сто спрямо октомври, увеличение от 63% на годишна база и отрежда на икономическата медия пазарен дял от 20% (с 8 пр. п. повече спрямо година по-рано).

Изключителни резултати постига и сайтът на националната политематична телевизия Bulgaria ON AIR - Bgonair.bg. Посетителите в него са достигнали рекорден брой през ноември – над 994 000 по данни на Gemius.

Това е втори пореден месец с исторически ръст за сайта на политематичната телевизия, като спрямо добрите си резултати през октомври, сега bgonair.bg бележи още по-голямо увеличение – с 59 на сто (по Gemius). На годишна база аудиторията на уебсайта се е увеличила над 5 пъти, а пазарният дял е нараснал с цели 15 пр. п., за да достигне до 21%. Паралелно с това 98% е ръстът на директния трафик към bgonair.bg, което показва, че все повече потребители избират да се информират за най-важните новини именно от сайта на Bulgaria ON AIR, където се качват както всички журналистически разработки и репортажи от новинарските емисии, така и всички коментари и горещи дискусии от предаванията в ефира на телевизията.

В началото на ноември bgonair.bg добави и нова функционалност на уебсайта си, с която създаде дигитално портфолио от сериали. Така на уебсайта на телевизията всеки може да гледа пропуснатите епизоди на любимите си сериали след ефир – в удобно време, напълно безплатно и достъпно.

Сред най-четените новинарски уебсайтове в България е и Dnes.bg. През ноември той също отчита значително увеличение на потребителите си. Над 1 200 000 души са избрали да се доверят на бързината и качеството на новините в Dnes.bg, което е ръст от 9 на сто спрямо октомври и от 14% на годишна база, с което заслужено медията си печели и водещ пазарен дял от 26% сред най-четените новинарски сайтове в България.

Рекордни резултати и впечатляващи ръстове постигат и специализираните тематични портали от портфолиото на Investor Media Group, които през годините са се доказали като водещи в сегментите си. Сред тях е и сайтът за най-новото от света на автомобилите и високите скорости – Automedia.bg. На фона на тенденцията за спад на трафика в сегмента през ноември Automedia.bg не просто регистрира ръст в посещенията си, но и отбелязва най-доброто си постижение до момента и ръст на посетителите със завидните 52% на годишна база.

Паралелно с това, през ноември над 1 000 000 души са избрали да се доверят и на здравния портал Puls.bg за компетентна и достоверна информация директно от медицински специалисти, което е ръст от 17% спрямо месец по-рано и от 21% спрямо същия период на миналата година.

Голямо покачване на трафика бележи и сайтът за бойни изкуства и спортове Boec.bg. През ноември аудиторията достига до рекордните над 248 000 потребители, което е увеличение от 64% на месечна база и 56% в сравнение с миналата година.

Ръстове в аудиторията си отчитат и сайтовете, предназначени за дамската аудитория – любимата онлайн медия на модерната жена и домакиня Az-jenata.bg и лайфстайл порталът, посветен на модата и красотата Tialoto.bg. През ноември над 688 000 потребители са посетили Az-jenata.bg, което е 18% ръст на годишна база, а Tialoto.bg успява да привлече интереса на над 364 000 почитателки на селективната козметика и висшата мода. Ръстът в трафика на Tialoto.bg е с 13% на месечна и със завидните 46% на годишна база.

Друг сайт с рекорден ръст през ноември, това е регионалната варненска онлайн медия chernomore.bg. Потребителите ѝ са достигнали 297 хил., което е увеличение с цели 84% спрямо октомври. 

Впечатляващите резултати са поредното доказателство за високата потребителска оценка и доверие, което потребителите гласуват на медиите в Investor Media Group. Успехът на групата се дължи именно на широкото портфолио от утвърдени информационни източници, които са лидери в сегментите за бизнес новини, развлекателно съдържание и експертна информация.

Политематичното портфолио на групата се състои от пълната гама от медийни продукти, със засилен фокус върху предоставянето на качествено видеосъдържание, и включва националната политематична телевизия Bulgaria ON AIR, бизнес канала Bloomberg TV Bulgaria, над 16 водещи онлайн медии и сайтове в различни сегменти, радио Bulgaria ON AIR, както и списанията Bulgaria ON AIR The Inflight Magazine, Investor Digest и GO ON AIR The Traveller’s Magazine.

Коментирай