Най-продаваната мента у нас пуска своя по-лека версия в кенче

„Мента Пещера“ презарежда пазара на нискоалкохолните напитки с два вкуса

18.04.2022г. / 12 00ч.
Мария Дуковска
Снимка: "Пещера".

Снимка: "Пещера".

За първи път от създаването си досега най-продаваната мента у нас „Пещера“ лансира изцяло нов продукт: нискоалкохолен микс, готов за пиене. Новите ready to drink напитки са на основата на класическата „Мента Пещера“ в два вкуса – Fresh Lime и Bitter Soda. Те се предлагат в 330-милилитровите кенчета и вече са в продажба по магазините, съобщиха от компанията-собственик на марката VP Brands International. Това е първият продукт в портфолиото ѝ в категорията на нискоалкохолните миксове.

„Новите продукти под марката „Мента Пещера“ идват в отговор на по-високите очаквания на потребителите, които търсят по-лека алтернатива на високоградусовите напитки, готови за консумация веднага. Освен това традиционно ментата се консумира с разредител – т. е. коктейлите в кен дават удобството директно да се насладиш на нещо свежо“, разказаха от екипа на VP Brands International.

Тенденциите на пазара сочат, че именно нискоалкохолни категории отчитат положителен тренд на растеж в последните няколко години. Това се дължи на нагласите и търсенето от страна на Милениал поколението. Потребителите искат да експериментират с нови, по-интересни и освежаващи вкусове, в удобна форма – готови и удобни за консумация веднага. Мента „Пещера“ е лидер в своята пазарна категория и се е наложила като предпочитана освежаваща напитка за лятото. А VP Brands International е първият български производител на високоалкохолни напитки (ВАН), който предлага на пазара нискоалкохолен микс, базиран на ментата (Spirits based RTD). Ментата в кенче ще се цели към активните хора на възраст 18-30 години, от големите градове със средни и високи доходи.

 

Коментирай