Корица: „ХЕРМЕС“
Изготвянето и прилагането на печеливша стратегия е от решаващо значение за бъдещето на всяка компания. В условията на пандемия, бързи технологични промени, нарастваща глобална икономическа взаимозависимост и изостряща се политическа нестабилност предвидливото планиране е по-необходимо от всякога.
В това издание екипът на „Харвард Бизнес Ревю“ добавя още пет нови статии към първоначалните десет, за да ви помогне да управлявате бизнеса си в условията на безпрецедентна световна здравна и икономическа криза.
От книгата ще разберете:
• кои са ценните уроци от рецесиите в миналото;
• как да оползотворите максимално ефективно ресурсите си, за да понесе бизнесът ви минимални щети по време на кризата;
• как да управлявате агресивно приходите и продажбите и да повишите производителността;
• защо трябва да изградите психическа издръжливост и да поддържате позитивна фирмена култура;
• защо по време на криза е необходимо да създавате иновации и да преобразите бизнеса си.